۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۰۶۶۹۵
آیت الله رجبی:

هرگونه اقدام علیه جمهوری اسلامی با پاسخ دندان شکن مواجه خواهد شد

عضو جامعه مدرسین تأکید کرد: دشمنان می دانند اگر دست از پا خطا کنند با نیروهای مسلحی روبه رو خواهند شد که ریشه آن ها را بر خواهند کند.
آیت الله رجبی

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام به هنگام سپاه در هدف قرار دادن مواضع تروریست های تکفیری گفت: امام خمینی(ره) فرمودند دشمنان هر زمان که ما قدمی پیش بگذاریم و به جلو برویم عقب نشینی خواهند کرد و اگر در برابر تهاجم ها عقب نشینی کنیم دشمنان جلوتر خواهند آمد.

وی افزود: این فرمایش حکیمانه امام در تجربه عملی در طول دوران بعد از انقلاب تایید و تثبیت شد که هر موقعی که مردم ما حتی در تظاهرات حضور چشمگیری پیدا کرده و دشمنان احساس کردند که مردم همچنان پای انقلاب ایستاده اند مواضعشان نرم تر شد و تغییر پیدا کرد.

آیت الله رجبی اظهار داشت: دشمنان، استکبار جهانی و صهیونیست ها برای کل جهان اسلام برنامه ریزی کردند و با به وجود آوردن داعش خواستند به زعم خود کشورهای اسلامی را از نظر توان مقابله با استکبار جهانی دچار مشکل اساسی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان در کشورهای مختلف به ویژه کشورهایی که موج  بیداری اسلامی پدید آمده بود با همین توطئه توانستند تا حدی  به اهداف خود هر چند محدود برسند، دشمنان در سایه توطئه هایی که در کشورها داشتند تا حدی توانستند نظام های در حال استقلال و مردمی که در حال رسیدن به پیروزی بودند را مهار کنند.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) ابراز داشت: وقتی این ویژگی ها حاصل شد دشمنان احساس کردند که می توانند با نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله هایی داشته باشند از این رو برنامه هایی با مزدوران خود در منطقه گذاشتند و این مزوران تعبیری داشتند که ما جنگ را به ایران می کشانیم.

وی عنوان کرد: دشمنان خواستند آزمایش کنند و ببینند موضع جمهوری اسلامی ایران چگونه است، بدون شک اگر ما موضعی از روی ضعف در برابر آن ها نشان می دادیم  خیلی روشن است که آن ها قدمی جلوتر می گذاشتند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران که وظیفه پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلاب را دارد خوب درخشیدند.

وی اضافه کرد: با این شلیک موشکی که سپاه پاسداران به مقر داعشیان در دیرالزور داشتتند نشان دادند که ملت، نیروهای مسلح و نظام ما  با کمال اقتدار می تواند در عرصه های مختلف حضور پیدا کند و پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی، صهیونیسم بین الملل  و ایادی و مزدوران آن ها بدهد.

آیت الله رجبی اقدام سپاه را حرکتی حکیمانه و به موقع دانست و گفت: دشمن درصدد آزمایش ایران بود که نیروهای امنیتی در همان مراحل اول آزمایش تیم های وارد شده در کشور را متلاشی کردند و به این اکتفا نکردند بلکه مقر داعشیان در خارج از کشورمان را مورد هدف قرار داده و پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند.

وی افزود: بدون شک این پاسخ دندان شکن تنها برای داعش نیست بلکه  اربابان داعش و امثال آن و مزدوران منطقه ای که پشتیبانی می کردند درس عبرتی خواهند گرفت، در حال حاضر رژیم صهیونیستی دچار وحشت شده است،  رژیمی که در برابر حزب الله لبنان که یک گروه مدافع ارزش های انسانی بود نتوانست دوام بیاورد و شکست را پذیرفت آن ها می دانند اگر دست از پا خطا کنند با نیروهای مسلحی  روبه رو خواهند شد که ریشه آن ها را بر خواهند کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: همچنین مزدوران منطقه ای دشمن که در این ایام شاهد بودیم متاسفانه یکی از افراد معمولی ما را در مرزهای آبی را به شهادت رسانده اند،شاید این ها هم حساب شده بوده است،این ها می دانند که اگر بخواهند به این روندشان ادامه دهند  و با واسطه از دشمنان اسلام پشتیبانی کنند  پاسخ دندان شکنی  دریافت خواند کرد و حتما با این اقدام، برنامه و توطئه های آن ها برهم خورده  و الان باید فکری برای مشکلات خودشان کنند./1323/ ۳۰۱/ص

ارسال نظرات