۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۵۰۶۷۰۳
حجت الاسلام ترابی:

برخی حیثیت، آزادی و استقلال کشور را محرمانه می فروشند

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خراسان رضوی با انتقاد از این موضوع که امروز متأسفانه وزرای ما حیثیت، آزادی و استقلال کشور را محرمانه می فروشند، گفت: معنایی ندارد که یک وزیر تعهدی برای میلیون ها انسان به وجود آورد که ده ها نسل نتوانند جواب آن را بدهند.
حجت الاسلام ترابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام احمد ترابی،مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خراسان رضوی در همایش گرامیداشت شهادت شهید مصطفی چمران که به مناسبت 31 خرداد سالروز بسیج اساتید شامگاه سه شنبه 30 خرداد در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: شاید در طول زندگی شیعه، هیچ زمانی به اندازه امروز که ما زندگی می کنیم  و امام و انقلاب درک شده اند، نبوده است که شیعه چنین فرصتی را به دست آورد.

وی درادامه با اشاره به شکر این نعمت که مورد غفلت واقع شده است، افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اساتید دانشگاه ها را فرماندهان جنگ نرم معرفی کردند در راستای این مأموریت چه کارها و فعالیت هایی انجام شده است.

مسؤول شورای استانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان رضوی افزود: آیا این موضوع که شما فقط در انتخابات پای کار بیایید این به همان معنای فرماندهی است که رهبر معظم انقلاب برآن تأکید کرده اند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که بارهایی بر روی زمین مانده است که دولتمردان نتوانستند آنها را به دست بگیرند، تصریح کرد: در واقع اساتید بایستی با توان علمی خودشان برای تحقق این اهداف و فرماندهی گام های بلندی بردارند.

حجت الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اخیر گفت: برای روی کارآمدن دولت ارزشی باید زمینه ها فراهم شود و ساختارها ایجاد شود که در غیراین صورت آماده نبودن این امور سبب ضعف است.

وی در ادامه با اشاره به ساختار محکم سیاسی آمریکا گفت: در این کشور فعالیتهای سیاسی و چکش خواریها و برنامه ریزیها به عقبه صد ساله برمی گردد و به همین دلیل آنان نگران نیستند که درهر دولت چه کسی بر سر کا بیاید چرا که همه این افراد با هر نگرشی در آمریکا رییس جمهور بشوند در نهایت باید در همان خط فکری خودشان کارکنند و  رییس جمهورهای سر کار آمده مجبور به پذیرش هستند.

حجت الاسلام ترابی درادامه با انتقاد از این موضوع که امروز متأسفانه وزرای ما حیثیت، آزادی و استقلال کشور را محرمانه می فروشند، اظهارکرد: این وضعیت در حالی پیش می آید که هیچکس هم صدایش در نمی آید و سکوت می کنند.

وی با بیان اینکه این موضوع معنایی ندارد که یک وزیر تعهدی برای میلیون ها انسان به وجود آورد که ده ها نسل نتوانند جواب آن را بدهند، گفت: این موضوع پر رویی و گستاخی است و نتیجه سکوت ما است./۲۰۲/۹۳۴/ب۱

ارسال نظرات