۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۰۶۷۹۴
حجت الاسلام والمسلمین میرباقری:

حجاب های ظلمانی باطنش ولایت طاغوت است

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: آن چیزی که خداوند انسان را از آن منع کرده است ولایت دشمنان اهل بیت(ع) است چرا که همه حجاب های ظلمانی باطنش ولایت طاغوت است.
حجت الاسلام میرباقری

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی میرباقری، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، امروز 31خرداد در جمع زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) گفت: حجاب های ظلمانی مانند حسد، بخل، کبر و به دنبال شهوات رفتن، انسال را از خدا جدا می کند.  

وی با بیان اینکه گناه، رقت قلب و شرک و کفر از جمله حجاب هایی است که مانع جدایی انسان از خداوند می شود، افزود: کسانی که از بت پرستی و شرک رها می شوند وارد وادی نوری که درجات دارد، می شوند.  

رییس فرهنگستان علوم اسلامی قم با بیان اینکه حجاب هایی مانند گناه، رقت قلب و شرک و کفر ریشه در اعمال بیرونی دارد، تصریح کرد: ریشه بیرونی این سه عامل به ولایت طاغوت برمی گردد که فضای ظلمات است.  

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آن چیزی که  خداوند انسان را از آن منع کرده است ولایت دشمنان اهل بیت(ع) است چرا که همه حجاب های ظلمانی باطنش ولایت طاغوت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری درادامه با بیان اینکه خداوند انسان را از فحشاء به صورت ظاهری و باطنی منع کرده است، تصریح کرد: فحشاء ظاهری شامل دروغ گفتن، حسد، بخل و شرک ظاهری است و فحشای باطنی همان ولایت دشمن است.

رییس فرهنگستان علوم اسلامی قم افزود: اخلاق بد باطنش به ابلیس برمی گردد و حجاب های ظلمانی از محیط ولایت دشمنان اهل بیت(ع) است چرا که شاخ و برگ ولایت امام، صفات خوب را دربرمی گیرد ./۹۳۴/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات