۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۰۶۸۳۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

برپایی نمایشگاه کتاب فرصتی برای تشویق به فرهنگ کتابخوانی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان برپایی نمایشگاه کتاب را فرصتی مناسب برای تشویق به فرهنگ کتابخوانی دانست و گفت: باید زمینه حضور نسل جوان در این نمایشگاه فراهم شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، بعد از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه کتاب علوم قرآنی که در مجتمع فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد  اسلامی خرم‌آباد دایر است، در جمع خبرنگاران گفت: برپایی نمایشگاه کتاب فرصتی مناسب در جهت تشویق جوانان به سمت کتابخوانی است.

وی با اشاره به برپایی این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان افزود: این ایام فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ قرآنی است.

حجت الاسلام مهدوی با تأکید بر ضرورت آشنایی هر چه بیشتر آحاد مردم با معارف و مضامین قرآنی اظهار داشت: باید زمینه حضور نسل جوان در این نمایشگاه را فراهم ساخت.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب علوم قرآنی و معارف اسلامی از ۲۵ خرداد ماه افتتاح شده و تا ۱۵ تیرماه دایر است.

محصولات این نمایشگاه علوم قرآنی با ۴۰ درصد تخفیف به علاقه ‌مندان ارائه می‌ شود و ۵۰۰۰ عنوان کتاب متنوع با موضوعات قرآن و عترت، معارف اسلامی، کودک و نوجوان، تاریخ، ادبیات، روانشناسی و نرم‌افزار در این نمایشگاه ارائه شده است.

ساعت بازدید از سومین نمایشگاه کتاب علوم قرآنی لرستان که با مشارکت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مؤسسه معراج نور در محل مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد دایر شده است، ساعت ۹ صبح الی ۲۱ شب اعلام شده است./۹۴۵۹/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات