۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۰۶۸۸۵

برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت تبریز معرفی شدند

بیست و دومین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، محمد نريماني راد، معاون دانشجويي و فرهنگي واحد تبریز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون شفاهی قرآن و عترت در دو بخش خواهران و برادران با حضور 170 نفر از دانشجویان-استادان و کارکنان واحد تبریز برگزار شد. 

وی افزود: این مسابقات در 10رشته ترتیل، تحقیق، اذان، تواشیح، حفظ کل، حفظ 20جزء، حفظ 10جزء، حفظ 5جزء، حفظ سه جزء متوالی و حفظ جزء 30 برگزار شد که در نهایت نفرات برگزیده به مرحله استانی راه یافتند. 

نريماني گفت: در بخش دانشجويان در رشته ترتیل مهران عباسی، غلامرضا قوچی و مریم مصور، در رشته تحقیق فرهاد موذن، علی فتحی و سمیرا مهدیان، در رشته حفظ کل لیلا عاشقی، در رشته حفظ 20 جزء: محمدتقی اصدقی و فریبا زمانی، در رشته حفظ 10 جزء مسعود موذن و محدثه عابدی، در رشته حفظ 5 جزء سیدحسن حسینی لر و الهیه موسوی و در رشته حفظ 3 جزء متوالی خانم نعیمه شیره پز به عنوان نفرات برتر معرفی شدند. 

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تبریز ادامه داد: در بخش اساتید در رشته ترتیل صابر آسایش، محمود باحجب، رعنا وحدانی و لیلا حامدی نسب، در رشته تحقیق اکبر شوقی و مینا وحدانی، در رشته حفظ کل یعقوب پورجمال و سمیه رضایی ارجمند و در رشته حفظ 5 جزء: سکینه محمدپور حائز رتبه های برتر شدند. 

وی با اشاره به نتایج اعلام شده در دیگر بخش‌های مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تصریح کرد: در بخش کارکنان نیز در رشته ترتیل: ابوالفضل قربانزاده، حبیب اله آخوندی و سمیه صدیق و در رشته تحقیق: میرسعید اوجاقی و محرم پورمیسور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند. 

گفتنی است، آزمون شفاهی قرآن و عترت در مسجد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و سالن استاد شهریار واحد تبریز برگزار شد./102/935/ب1

ارسال نظرات