۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۵۰۶۸۸۹
امام جمعه بابل:

مساله آزادی قدس یک موضوع راهبردی برای نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این مطلب که مساله آزادی قدس یک موضوع راهبردی برای نظام اسلامی است، گفت: نابودی رژیم صهیونیستی تنها در سایه وحدت جهان اسلام در دفاع از آرمان های اسلامی تحقق می یابد.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس شهرستان بابل با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس، گفت: ابتکار امام راحل در نامگذاری روز قدس، موجب زنده شدن مساله فلسطین در میان امت اسلامی شد.

وی افزود: تمام تلاش های استکبار و عناصر پلید صهیونیستی برای به حاشیه رفتن مساله قدس وجنایت های رژیم صهیونیستی است و یکی از دلایل شکل دادن گروهک های تکفیری درسوریه نیز در همین راستا بود.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) بابل با اشاره به این که نظام اسلامی پرچمدار بیداری اسلامی و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: به برکت نامگذاری روز قدس و حمایت های نظام اسلامی از گروه های مقاومت شاهد شکست های پی در پی و اضمحلال رژیم صهیونیستی در برابر گروه های کوچک فلسطینی و لبنانی هستیم.

وی شکست های رژیم غاصب صهیونیستی را در جنگ های 33 روزه و 22 روزه مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به عنوان سگ نگهبان استکبار به ویژه آمریکا در منطقه عمل می کند تنها با اشغال یک کشور و اخراج مردم آن سرزمین موجودیتی جعلی برای خود دست و پا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این مطلب که مساله آزادی قدس یک موضوع راهبردی برای نظام اسلام است، تصریح کرد: ریشه بسیاری از مشکلات امروز جهان اسلام ناشی از توطئه های صهیونیست ها است و رد پای آنان در جای جای منطقه دیده می شود.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل ادامه داد: ریشه بسیاری از مشکلات امروز در جهان اسلام ناشی از توطئه های عناصر پلید صهیونیست است و رد پای آنان در جای جای جنایت ها به ویژه در میان امت اسلامی می شود.

 وی ضمن اشاره به این نکته که تمام بیچارگی‌های منطقه از غده سرطانی رژیم صهیونیستی است، گفت: روز قدس روز فریاد و اعلام انزجار از رژیم جعلی صهیونیستی است.

امام جمعه بابل به همپیمانی برخی سران خائن کشورهای اسلامی نسبت به مساله فلسطین، اظهار داشت: با وجود خیانت‌های برخی از سران کشورهای اسلامی در همپیمانی با رژیم صهیونسیتی از جمله عادی‌سازی روابط با این رژیم و مشارکت علیه مقاومت اسلامی، همچنان آرمان قدس و آزادی سرزمین فلسطین در راس همه مسائل در جهان اسلام محسوب می شود.

وی ادامه داد: نابودی رژیم صهیونیستی تنها در سایه وحدت جهان اسلام در دفاع از آرمان های اسلامی تحقق می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و شکست های پی در پی عناصر تکفیری مورد حمایت رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: این استراتژی تفکر مقاومت بود که دشمنان اسلام را به وحشت انداخت و این به برکت اندیشه های بلند و راهبردی امام راحل محقق شد.

وی افزود: امام راحل با دادن درس مقاومت به مردم فلسطین و لبنان به آنها آموخت تا با کمترین امکانات در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند و آنها راکه مدعی پنجمین ارتش قدرتمند دنیا بودند، به زانو در بیاورند.

امام جمعه بابل تصریح کرد: روز قدس روز بیعت با امام راحل و پیگیری آرمان قدس عزیز تا رهایی از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است تا ثبات و آرامش به منطقه برگردد.

وی با بیان این مطلب که هر حضور ما در راهپیمایی روز قدس نشان بیداری امت ما است، گفت: راهپیمایی روز قدس هر سال باشکوه تر از سال های گذشته و فراگیرتر در ابعاد بین المللی برگزار می شود و مردم روزه دار با آرمان هایی امام راحل پیمان مجدد می بندند./202/1313/ب1

ارسال نظرات