۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۰۶۹۰۵
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی مطرح کرد؛

روز قدس، پشتوانه وحدت و امنیت کشورهای اسلامی

اصغری گفت: جنایات گروه‌های تروریستی، حمله نظامی آل سعود به یمن، اقدامات سرکوبانه آل خلیفه در بحرین، برقراری ارتباط نزدیک آل سعود با دولت‌های مرتجع اهمیت روز قدس امسال را چندین برابر کرده است.
قدس

افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در خصوص روز جهانی قدس، گفت: با توجه به تأکیدات امام خمينی(ره) و مقام معظم رهبری، می‌توان به راحتی دريافت که روز قدس پشتوانه‌ای برای اتحاد و امنیت کشورهای مسلمان است.

وی افزود: حضور هر فرد در راهپیمایی روز قدس به سهم خود تأثیر بسزایی در امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است. روز قدس بیانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل، روز خارج کردن مسأله فلسطین از بُعد ملی و تبدیل آن به مسأله‌ای جهانی و اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با اشاره به وحدت مسلمانان در روز جهانی قدس ابراز داشت: روز جهانی قدس، روز ایجاد نوعی مشارکت، اتحاد و همبستگی در میان تمام مسلمانان جهان برای خنثی کردن توطئه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در خصوص روز جهانی قدس گفت: این روز، روز حمایت از مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان و به فرمایش امام راحل، روز امتیاز و جدایی بین حق و باطل و به نوعی رویارویی مستقیم اسلام و صهیونیست جهانی است.

اصغری با اشاره به شرایط ویژه خاورمیانه و جهان اسلام به دلیل جنایات گروه‌های تروریستی تکفیری و سلفی افزود: جنایات داعش و دیگر تروریست‌ها در سوریه و عراق، حمله نظامی آل سعود به مردم فقیر و بی پناه یمن، اقدامات سرکوبانه آل خلیفه در بحرین، برقراری ارتباط نزدیک آل سعود با برخی دولت‌های مرتجع مانند رژیم صهیونیستی اهمیت روز قدس امسال را چندین برابر کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بار دیگر مردم مؤمن، متعهد و انقلابی در سراسر کشور مراسم روز قدس را برگزار کرده و در کنار مردم مظلوم فلسطین، خشم خود را بر سر استکبار جهانی و مشرکین فریاد خواهند زد./۳۰۲/۹۶۶/ب۱

ارسال نظرات