۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۰۶۹۳۹
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل:

مردم ایران در خط مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل گفت: راهپیمایی بزرگ روز قدس تجدید بیعت با آرمان های امام راحل محسوب می شود و مردم ایران هنوز هم در خط مقدم حمایت از مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی قرار دارند.
محمدجانی روشن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد جاني روشن، مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بابل شب گذشته در جمع کمیته جوانان این شورا با اشاره به اهمیت روز قدس و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، گفت: امروز روز قدس به عنوان یک روز مهم در میان امت اسلامی نهادینه شده و اثرگذاری های بین المللی پیدا کرده است.

وی افزود: ابتکار امام راحل در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان موجب همگرایی در امت اسلامی برای رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیست شد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل با بیان اهمیت روز قدس در سطح داخلی، گفت: روز قدس و راهپیمایی بزرگ مردم روزه دار یک تجدید بیعت با آرمان های امام راحل محسوب می شود و ایران را به عنوان مرکز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قبله نخست مسلمانان معرفی می کند.

وی با بیان این که اندیشه بزرگ امام راحل امروز به عنوان مکتبی متعالی و جهت دهنده در سطح جهانی مطرح است، تأکید کرد: دشمنان از جهانی شدن مکتب امام راحل خشمگین هستند و از این رو حرکتی تروریستی مذبوحانه را در جنایت اخیر خود در جوار مرقد مطهر حضرت امام انجام دادند.

حجت الاسلام جانی روشن با اشاره به آشکار شدن خیانت حاکمان سعودی به جهان اسلام و ارتباط گسترده آن ها با عناصر صهیونیست، خاطرنشان کرد: با وجود تهاجم رسانه ای گسترده جریان تکفیری صهیونیستی علیه انقلاب اسلامی، هنوز نظام جمهوری اسلامی به عنوان حامی نخست آرمان مردم فلسطین مطرح است.

وی ادامه داد: مواضع بر حق جمهوری اسلامی در خصوص غده سرطانی بودن رژیم صهیونیستی و نقش این رژیم جعلی برای ایجاد شکاف در بین امت اسلامی آشکار شده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بابل به توطئه های مختلف علیه مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت: حمله قدرتمندانه موشکی سپاه پاسداران یک سیلی محکم علیه دشمنان جریان مقاومت بود و موجب گیجی و منگی در بین عناصر صهیونیستی شد.

وی افزود: نظام سلطه به رهبري آمريکا با هم پيماني سردمداران خائن برخی کشورهای اسلامی و در رأس آنها شجره ملعونه آل سعود، برای حمایت از  رژیم صهیونیستی گروه های مقاومت مخالف رژیم صهیونیستی را به عنوان گروه های تروریستی معرفی کردند و این حرکت لکه ننگی بر پیشانی آنها خواهد بود.

حجت الاسلام جانی روشن با اشاره به افزایش حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هر سال، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در شهرهای 7 گانه شهرستان بابل با حضور مردم روزه دار و ولایی دارالمؤمنین همراه با برنامه های متنوع ضد استکباری و ضد صهیونیستی در مسیر راهپیمایی ها تا مصلاهای جمعه از ساعت 11 صبح جمعه 2 تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: مردم مسلمان ایران اسلامی تا نابودی رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و آزادی قدس شریف از چنگال دد منشان صهیونیست دست از مبارزه بر نمی دارند./1313/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات