۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۰۷۰۴۱
مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد قزوین:

اعضای کانون های مساجد در راهپیمایی روز قدس حضور پر شور خواهند داشت

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد قزوین گفت: اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با حضور یکپارچه و منسجم در کنار آحاد مردم مومن و روزه دار استان در راه پیمایی روز قدس، آزادی بیت المقدس شریف را از چنگال صهیونیسم جهانی خواستار می‌شوند.
علی رمضانی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی، مسؤول دبیرخانه کانونهابی فرهنگی هنری مساجد، گفت: در آستانه روز قدس هستیم، روزی که انسجام و اتحاد آزادی خواهان جهان را در برابر ظلم بین الملل و صهیونیسم به نمایش می‌گذارد.

وی ادامه داد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند،روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستكبرین است، بنابراین در چنین روزی همه باید در کنار هم حمایت خود را از مظلومان و مستضعفان عالم و نفرت و انزجار خود را از مستکبران نشان دهیم.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم به صورت پرشور و همگام با سایر مردم در سراسر کشور و استان قزوین در راهپیمایی روز قدس حضور یافته و نشان می‌دهند که تربیت یافتگان مسجد در حمایت از آرمانهای اسلام و انقلاب محکم ایستاده‌اند.

وی در پایان گفت: اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در این روز نشان می‌دهند مطیع فرامین مقام معظم رهبری هستند و با این حضور یکپارچه و منسجم در کنار آحاد مردم مومن و روزه دار استان، آزادی بیت المقدس شریف را از چنگال صهیونیسم جهانی خواستار می‌شوند./955/۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات