۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۰۷۰۴۳
تولیت حوزه علمیه امام حسین شهرری:

روز قدس نماد اتحاد و انسجام اسلامی است

آیت الله حسینی مازندرانی با تاکید بر اینکه تنها راه نابودی دشمن وحدت و انسجام مسلمانان و دوری از تفرقه و اختلاف است، گفت: روز قدس نماد اتحاد و انسجام مسلمانان در نابود سازی دشمن به شمار می‌رود.
مازندرانی

آیت الله سید رضا حسینی مازندرانی تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی معمار کبیر انقلاب با عنوان روز قدس، گفت: همه افعال و کلام حضرت امام در راستای کسب رضای الهی بود.

وی افزود: نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام راحل نیز برای خدا صورت پذیرفت برهیمن اساس هرسال شاهد حضور پرشور و گسترده‌تر مردم در راهپیمایی روز قدس هستیم.

آیت‌الله مازندرانی با استناد به سوره بقره بیان کرد: خداوند متعال در این سوره اشاره به تغییر قبله مسلمانان از مسجدالاقصی به مسجدالحرام دارد بر اساس همین آیه مسجدالاقصی به عنوان قبله نخست مسلمانان جهان به شمار می‎‌رود بنابراین رژیم اشغالگر قدس هرگز توانایی نابود سازی ماهیت و هویت آن مکان مقدس را نخواهند داشت.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مستکبر است، گفت: مردم بصیر و ولایت مدار روز جمعه با لبیک به فرمایش امام راحل و رهبر معظم انقلاب با حضوری حماسی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خواهند زد.

تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری با بیان اینکه گروه تکفیری داعش دست پرورده خود صهیونیست است، گفت: گروه تکفیری داعش که امروز ادعای پرچمداری اسلام می‌کند چرا به جای آن که به اسرائیل حمله کند مردم بی دفاع مسلمان را به خاک و خون می‌کشد بنابراین صهیونیستی بودن این گروه به وضوح برهمگان آشکار و مبارزه با آنان امری واجب است.

وی افزود: تنها راه نابودی دشمن وحدت و انسجام مسلمانان و دوری از تفرقه و اختلاف است و روز قدس نماد اتحاد و انسجام مسلمانان در نابود سازی دشمن به شمار می‌رود./302/813/ب1

ارسال نظرات