۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۰۷۰۶۱
امام جمعه جیرفت:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام ایادی کفر می اندازد

حجت الاسلام کرمی پور گفت: ملت های مسلمان با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس خشم استکبار را درخواهند آورد و حضور پر شور مردم در این راهپیمایی لرزه بر اندام ایادی کفر می اندازد.
روز قدس

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با دعوت آحاد ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: ملت مسلمان ایران با حضور حماسی خود بار دیگر عزم جزم خویش را برای آزاد سازی نخستین قبله گاه مسلمین جهان از یوغ اسارت صهیونیست های اشغالگر به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه ملت مسلمان ايران همواره در همه برهه ها و در همه صحنه ها روحیه آزادي خواهي، ظلم ستیزی و کمک به مظلومان را در جهان به معرض نمايش گذاشته، افزود: ملت ایران اسلامی همیشه دفاع از عدالت و ملت هاي مظلوم و ستمديده را در سرلوحه آرمان های آزادی خواهانه خود قرار داده است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: ملت های مسلمان با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس خشم استکبار را درخواهند آورد و حضرت امام خمینی(ره) با صلابت مقابل دشمنان ایستادند و روز قدس را به عنوان روز مبارزه با ظالمان نامیدند.
حجت الاسلام کرمی پور با اشاره به اینکه  دشمنان اسلام به دنبال آن هستند که نام و یاد فلسطین را محو کنند، تصریح کرد: این روز یادگار امام خمینی(ره) برای تمام مسلمانان جهان است، از این رو ملت ایران به ویژه مردم این شهرستان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتحاد و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخ دندان شکنی به ایادی کفر است، و حضور پور شور مردم در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام ایادی کفر می اندازد.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: مردم در روز قدس بار دیگر به خواسته امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت؛ شاید حکام فرو رفته در خواب غفلت بیدار شوند و به این ظلم و بیدادگری پایان دهند.

حجت الاسلام کرمی پور ابراز کرد: اهمیت روز جهانی قدس به حضور مردم است و حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، امروز علاوه بر ملت ایران همه مسلمانان جهان نیز در صحنه هستند./۹۷۰۹/۳۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات