۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۵۰۷۱۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

روز قدس خروش امت اسلام علیه استکبار جهانی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با گرامیداشت روز قدس گفت: روز قدس خروش امت اسلام علیه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است.
روز قدس

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: روز قدس خروش امت اسلام علیه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی، و همایش دینی عظیمی است که همه ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این امر ریشه در اعتقادات دینی مسلمانان دارد و مصداق حدیث پیامبر اسلام (ص) است که می فرمایند: مَنْ اَصْبَحَ و لم یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مِنْهُمٍْ؛ هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد، از آنان نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر ضرورت اتحاد مسلمانان گفت: مسلمانان باید همواره متحد باشند و در یک صف واحد در مقابل دشمنان قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره)، به عنوان منادی وحدت مسلمین با انجام این ابتکار و خلاقیت گام بلندی در وحدت جهان اسلام برداشتند تا مسلمین در این روز همبستگی و حمایت خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

حجت الاسلام سروستانی ادامه داد: روز قدس تاثیر زیادی بر روند پیروزی مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی دارد و پشتوانه عظیم میلیاردی مسلمانان باعث شد مردم با عزمی راسخ تر از گذشته در برابر اسرائیل مقاومت کنند و این مقاومت را مدیون همین حمایت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: مسلمانان دنیا وقتی در حمایت از مردم فلسطین به خیابان ها می‌آیند باعث می شود که آنها خود را تنها نبینند و مقاوم تر می‌شوند و روز قدس همایش بزرگی است که باعث ضعیف تر شدن و نابودی ریشه‌های غاصبانه رژیم صهیونیستی می‌شود.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با هدف ایستادگی در برابر جهان اسلام ایجاد شد و حامیان آن با همین انگیزه از او دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام سروستانی ادامه داد: مجامع بین المللی که عناوینی از قبیل حقوق بشر، آزادی و دموکراسی را مطرح می‌کنند در سیطره استکبار جهانی هستند و بوئی از این عناوین نبرده اند.

وی با اشاره به مسئله بالا افزود: اگر حقوق بشر حق است این سئوال را می توان مطرح کرد که مگر مردم فلسطین بشر نیستند، و اگر دموکراسی و آزادی ارزش هستند مگر مردم فلسطین نباید از این ارزش ها برخوردار باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: برخی سران کشورهای منطقه که خود را ام القرای جهان اسلام می دانند، نه تنها به مردم مظلوم فلسطین کمک نمی‌کنند و مردم فلسطین را حمایت نمی کنند، بلکه آنها را شرور می نامند و دست دوستی و مراوده با رژیم غاصب صهیونیستی دراز کرده اند که باید به خودشان بیایند و بدانند که اگر از این مسیر اشتباه برنگردند پاسخی دندان شکن از جهان اسلام دریافت خواهند کرد./۸۴۶/د۱۰۲/ج۱

ارسال نظرات