۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۰۷۱۳۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین:

روز قدس روز آشکار شدن ماهیت پلید رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام معبودی گفت: اقدام هوشمندانه امام راحل و تلاش های مردم سبب ضعف هر چه بیشتر رژیم صهیونیستی و آشکار شدن ماهیت پلید آنها برای مردم و نمایش اقتدار و قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.
حجت الاسلام علی معبودی

حجت الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که از یادگارهای امام راحل است به همه جهانیان نشان خواهد داد که مردم مظلوم فلسطین در چنگال ظلم و ستم رژیم صهیونیستی گرفتار شده و هیچ یاوری جز خداوند ندارند.

وی در ادامه افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس به مسلمانان جهان می‌فهماند که نخستین قبله آنها در دستان صهیونیست ستمگر و ظالم گرفتار است از این رو باید برای رهایی آن تا پای جان تلاش کنند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه با اشاره به مهم‌ترین عامل افزایش ظلم صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: پس از جنگ جهانی دوم رژیم غاصب صهیونیستی از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شد پس از آن زمان ظلم‌های این رژیم به فلسطین و آرمان‌هایش دوچندان شد و درصدد تلاش برای پاک کردن یاد فلسطین از اذهان جهانیان برآمدند.

وی در ادامه با اشاره به اقدام هوشمندانه امام راحل در انتخاب روز جهانی قدس ابراز کرد: به رغم تلاش های رژیم غاصب صهیونیستی در جهت محو فلسطین از اذهان جهانیان انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل که پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام گرفت اقدامی بسیار هوشمندانه بود که مانع تحقق نقشه‌های شوم صهیونیست بر ضد فلسطین شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در ادامه با اشاره به پیامدهای این اقدام هوشمندانه امام راحل تصریح کرد: اقدام هوشمندانه امام راحل و تلاش های مردم موجب ضعف هر چه بیشتر رژیم صهیونیستی و آشکار شدن ماهیت پلید آنها برای مردم و نمایش اقتدار و قدرتمندی  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.   

وی در پایان گفت: امروز لازم است همه مسلمانان جهان برای رهایی قدس شریف از چنگال دشمن به صحنه آمده و یک صدا شعار مرگ بر اسرائیل را سر دهند تا همان طور که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند شاهد نابودی هر چه سریع‌تر این رژیم ستمگر و غده سرطانی در جهان باشیم./303/873/ب1

ارسال نظرات