۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۷۱۷۲
مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر:

بیت‌المقدس جایگاه ظهور اديان ابراهيمی است

حجت الاسلام صفوی گفت: اهمیت بررسی قدس در انديشه اسلامی، بستر مناسبی برای توجه به نقش كليدی قدس در انديشه مسلمانان به وجود آورده است.
قدس بیت المقدس فلسطین

حجت الاسلام سید عباس صفوی، مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در خصوص روز قدس و گرامیداشت آن گفت: بیت‌المقدس به عنوان جایگاه ظهور اديان ابراهيمی و قبور پيامبران الهی، محل معراج پیامبر اکرم(ص) و قبله اول مسلمین، مورد توجه عموم مسلمانان جهان است.

وی افزود: اهمیت بررسی قدس در انديشه اسلامی، بستر مناسبی برای توجه به نقش كليدی قدس در انديشه مسلمانان به وجود آورده و اذهان آنها را برای حمایت از فلسطین هر روز بیشتر متوجه خود می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر(عج) ابراز داشت: یکی از برنامه‌هایی که استکبار جهانی سال‌ها است بر آن اهتمام دارد ایجاد و تحکیم پایگاهی در منطقه خاور میانه به عنوان اسرائیل است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با افزایش سطح بصیرت و آگاهی‌ مسلمان جهان امروز، نقشه شوم استکبار به تدریج در حال از بین رفتن است و حضور مردم، فریاد و شعار آنها اهمیت و شدت این امر را چندین برابر می‌کند.

حجت الاسلام صفوی افزود: بر هر فرد مسلمان واجب است از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و با حضور در راهپیمایی روز قدس، آگاهی همه مردم دنیا را نسبت به مسأله فلسطین بیشتر کند و مظلومیت آنها را به جهانیان اعلام کند.

وی با اشاره به حضور گروه‌های تروریستی نظیر داعش در منطقه گفت: یکی از اهداف ایجاد داعش در منطقه خاورمیانه این بود که چهره اسلام را در دنیا خشن نشان دهند.

مدیر مدرسه علمیه قائم چیذر(عج) افزود: مستکبرین با ایجاد گروه‌های تروریستی تکفیری، سلفی و جنایات آنها، قصد شکل نگرفتن هلال شیعی را داشتند که به حول قوه الهی این هلال نیز شکل گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از اهداف اسرائیل و حامیانش به فراموشی سپرده شدن فلسطین و مسجدالاقصی است؛ ولی مسلمانان جهان مانند هر سال با حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس این خواب خوش را بر آنها حرام خواهند کرد./۳۰۲/۹۶۶/ب۱

ارسال نظرات