۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۰۷۱۸۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

روز قدس موعد نمایش آگاهی و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و اتحاد و انسجام آنها نشان‌دهنده آگاهی و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان بوده و می‌تواند سبب عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی شود.
حجت الاسلام یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با دعوت از اقشار مختلف مردم خراسان شمالی برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل، اظهار داشت: اتحاد و انسجام راهپیمایی روز قدس سبب واهمه صهیونیست‌ها و عقب‌نشینی آنها از قدس شریف می‌شود.

وی افزود: روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی ملت‌های مظلوم جهان در برابر حکام و قدرت‌های زورگو بوده و مردم در این روز با حضور یکپارچه، وحدت و انسجام خود مشت محکمی بر دهان زورگویان تاریخ می‌زنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اضافه کرد: مردم در این روز با حضور منسجم خود در راهپیمایی و تظاهرات، با اعلام حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین خشم و نفرت خود را علیه ظالمان اسرائیلی و استکبار جهانی فریاد می‌زنند.

وی ادامه داد: فریاد ظلم خواهی مردم و مشت‌های گره‌کرده آنها در این روز نشان‌دهنده وحدت و یکپارچگی مردم در حمایت از مظلومان بوده و هر چه این حضور گسترده‌تر باشد سبب یأس و ناامیدی صهیونیست‌ها در رسیدن به اهداف پلید و استعماری آن‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: روز قدس روز مبارزه با ظلم و ستم ستمکاران زمانه بوده و اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در دفاع از ظلم علیه ظالم را نشان می‌دهد؛ چراکه مردم بر پایه رهنمودهای امام راحل هرساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت‌های گره‌کرده خود صهیونیست‌ها را رسوا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امت اسلام با حضور پرشور و میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس دشمنان و جنایت‌کارانی را که برای رسیدن به اهداف خود دست به هر جنایتی می‌زنند و نسل‌کشی و کشتن مردم مظلوم و بی‌دفاع را در دستور کار خود دارند، به جهانیان معرفی کرده و چهره آنها را در صحنه بین‌المللی مخدوش می‌کنند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه نباید مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین در برابر ظلم و جور صهیونیست‌ها بر همه مسلمانان واجب است و نباید تحت هیچ شرایطی مسئله فلسطین و مظلومیت ملت این کشور مورد غفلت قرار گیرد.

وی افزود: وظیفه همه مسلمانان جهان است که روز جهانی قدس در راهپیمایی شرکت کرده و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین که سال‌ها مورد ظلم ظالمان قرار گرفته‌اند اعلام کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و اتحاد و انسجام آنها نشان‌دهنده آگاهی و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان بوده و می‌تواند سبب عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی شود./۳۰۲/۹۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات