۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۰۷۲۱۴
همزمان با روز جهاني قدس؛

پنجاه و دومين شهيد مدافع حرم پاكدشت تشييع مي شود

شهيد علي سينا وفائي كه براي دفاع از مظلوم و حرم اهل بيت مردانه جنگيد، در روز جهاني قدس در پاكدشت تشييع و به خاك سپرده مي شود.
شهيد علي سينا وفائي پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهيد علي سينا وفائي فرزند محمد يوسف 25ساله اهل افغانستان، فرزند دوم از خانواده اي مذهبي است كه در آغاز تابستان امسال پيكر او شناسايي و به سوي خانواده خود بازگشت.

وي به طور خودجوش به عنوان تیربارچی در خط مقدم نبرد با نيروهاي تکفیری، از پاكدشت به سوريه اعزام شد و بعد از موفقيت هاي گوناگون و به درك واصل كردن عده زیادی از تکفیری ها سرانجام در تاريخ 6فروردين ماه سال جاري بر اثر اصابت گلوله تک تیراندازها به مقام پرافتخار شهادت رسيد.

امت شهيد پرور پاكدشت روز جمعه دوم تيرماه، همزمان با روز جهاني قدس در ساعت 12ظهر  با اين شهيد معظم در مصلي امام خميني(ره) پاكدشت وداع مي كنند.

سپس بعد از اقامه نماز دشمن شكن جمعه، به امامت امام جمعه شهرستان بر پيكر اين شهيد معظم نماز اقامه مي شود.

پيكر شهيد وفائي كه براي دفاع از حرم و حمايت از مقاومت مي جنگيد در روز یادآوری مظلومیت و مقاومت، روز جهاني قدس با حضور مقتدرانه امت شهيد پرور پاكدشت به سمت ميدان معلم اين شهرستان تشييع و در نهايت مراسم تدفین ايشان در گلزار شهدای ده امام پاكدشت برگزار مي شود.

حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت در حاشيه ديدار با خانواده اين شهيد گفت: هر كس در برگزاري مراسم تشییع شهدا و زنده نگه داشتن ياد و نام شهدا تلاش کند از ثواب اخروی و دنیوی آن برخوردار است.

وي با بيان اينكه شهادت آرزوی همه مؤمنان است، افزود: آرزوی شهادت در دعاهاي معصومان به كرات مشاهده شده است، شهادت مقام والایی است و سبب كاسته شدن سختی وداع مي شود.

صبر کلید آرامش و رضای خداوند است

نماينده ولي فقيه در پاكدشت با ابراز اينكه شهادت در راه خدا افتخار بزرگی است، اضافه كرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا از دسیسه هاي دشمن ایمن است و شهدای مدافع حرم و ديگر شهدا راه حق و صحیح را انتخاب کردند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان پاكدشت در پايان خطاب به اولياي اين شهید مطرح كرد: صبر پیشه کنید، چرا كه صبر کلید آرامش و رضای خداي متعال است، فرزند عزيز شما کاملاً از راه خود آگاه بود./804/۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات