۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۰۷۲۱۷
آیت الله سعیدی:

پیام راهپیمایی پرشور روز قدس ایستادگی در برابر دشمن است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) پیام راهپیمایی روز قدس را حفظ وحدت و همدلی آحاد مختلف مردم و ایستادگی مسؤولان در برابر دشمن ارزیابی کرد.
آیت الله سید محمد سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران پیام راهپیمایی روز قدس را حفظ وحدت و همدلی آحاد مختلف مردم و ایستادگی مسؤولان در برابر دشمن ارزیابی کرد.

وی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ که مردم ایران و جهان با زبان روزه به دعوت حضرت امام راحل لبیک گفتند، اظهار داشت: مردم در این روز بزرگ به یاد مردم بزرگ فلسطین و قدس شریف که در اشغال صهیونیست ها قرار دارد، در راهپیمایی شرکت کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه 38 سال است این راهپیمایی برگزار و هر روز بر اقتدار آن افزوده شده است، خاطرنشان کرد: پیام این راهپیمایی برای مردم ایران حفظ وحدت و همدلی و برای مسؤولان آن است که با این حضور مردم باید در برابر دشمن محکم بایستند.

آیت الله سعیدی افزود: پیام این حضور به دشمنان این است از زمانی که نظام اسلامی برقرار شد پایه های حکومت اسرائیل به لرزه در آمد و رهبر معظم انقلاب هم بر نابودی اسرائیل تأکید کرده اند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم در این مسیر بتوانند به وظیفه خود به خوبی عمل کنند./۱۳۲۳/

ارسال نظرات