۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۰۷۲۳۸
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از ۱۷۰ نقطه استان چهارمحال و بختیاری

راهپیمایی روز قدس، همزمان با سراسر کشور در بیش از ۱۷۰ نقطه از استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
 راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، راهپیمایی روز قدس، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در 173 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری، با حضور مردم همیشه در صحنه و روزه دار برگزار شد.

در این راهپیمایی که همه ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برگزار می شود، مردم اقشار مختلف، از پیر و جوان گرفته تا بازاری و روحانی، همه و همه آمدند تا بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید میثاق کنند.

امروز مسؤولان استان چهارمحال و بختیاری نیز هم دوش مردم همیشه در صحنه، با مشتهای گره کرده نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و آل سعود را خواستار شدند.

در شهرکرد نیز این مراسم باشکوه از ساعت 11 با تجمع چشمگیر مردم، مسؤولان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، خانواده شهدا و ایثارگران و روحانیت معظم در میدان 12 محرم آغاز شد و دقایقی پیش با حضور باشکوه مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) به پایان رسید.

امروز مردم روزه دار شهرکردی با شعارهای فلسطین تنها نیست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، رژیم صهیونیستی نابود باید گردد و ... حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین فریاد زدند.

همچنین معاونت فرهنگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) این استان، جهت حمایت از سیلی محکمی که جمهوری سلامی ایران به داعش زد اقدام به ساخت 6 عدد ماکت موشک ذوالفقار جهت نمایش در راهپیمایی روز قدس کرد که با استقبال چشمگیر جوانان رو به رو شد.

همچنین تعداد زیادی از مردم پیرامون فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، شمارش معکوس نابودی این رژیم منحوس و کودک کش را آغاز کرده‌ اند و با در دست داشتن پلاکاردهایی با همین مضمون ترس و نا امیدی را در دل مسؤولان این رژیم جعلی و امید و شوق را در دل تمام مظلومان عالم رویاندند.

لازم به ذکر است این راهپیمایی مردمی با هماهنگی بسیار خوبی که بین دستگاه ‌های خدماتی صورت گرفته بود در کمال آرامش برگزار شد؛ همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنران ویژه این برنامه بود./۲۰۲/۹۴۵۷/ب۱

ارسال نظرات