۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۰۷۲۷۶
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان؛

شعار «القدس لنا» در آسمان اهواز طنین انداز شد

با حضور علما و اقشار مختلف مردم راهپیمایی روز قدس در اهواز برگزار شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز با حضور نماینده ولی فقیه، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، علما و فضلا، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی، مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

این راهپیمایی از مسجد آیت الله جزایری آغاز و تا مصلای امام خمینی(ره) ادامه یافت و مردم روزه دار و حماسی اهواز در هوای گرم بار دیگر به ندای امام راحل و خلف صالح وی در حمایت از قدس و آرمان های ملت فلسطین و ادامه راه انقلاب اسلامی پاسخ دادند.

در این راهپیمایی عظیم قومیت ها و اقشار مختلف مردم متحد و یک صدا شعار «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» را سر دادند و مسلمانان جهان را به وحدت و یکپارچگی در برابر صهیونیسم و گروه های تکفیری فراخواندند.

مردم اهواز همچون سایر هم وطنان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل» تنفر و انزجار خود را از رژیم های مذکور اعلان داشتند و حکام کشورهای مرتجع منطقه را خائنان به آرمان های ملت فلسطین قلمداد کردند.

در طول مسیر راهپیمایی، راهپیمایان با حمل پلاکاردهایی، شعارهای عربی و فارسی «فلسطین ینتصر اسرائيل تنهزم، فلسطین شعارنا القدس قبلتنا، القدس لنا، روز قدس یوم الله یادگار روح الله، جواب ترقه ها موشک مردان سپاه، آل سعود حامی غاصبان و دشمن قرآن، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، ما آتش به اختیاریم ملتی بیداریم» را سر دادند.

همچنین برپایی غرفه های فرهنگی، نصب تصاویر شهدای مدافع حرم، برپایی ایستگاه های سیار از دیگر اقدامات صورت گرفته دستگاه ها و سایر نهادها در طول مسیر راهپیمایی بود و در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت شد.

در این راهپیمایی آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس به سخنرانی پرداختند./۲۰۳/۹۴۵۶/ب۱

ارسال نظرات