۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۰۷۳۱۰
امام جمعه بندرعباس:

تداوم انتفاضه تنها راه پیروزی فلسطین است

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه سازشکاری دستاوردی برای مردم فلسطین نداشته است، گفت: تنها راه رسیدن به پیروزی واقعی بر جرثومه فساد و تباهی در منطقه، تداوم خط سرخ انتفاضه است.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس ضمن قدردانی از حضور گسترده و معنادار مردم استان هرمزگان و شهر بندرعباس در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: پایبندی ملت ایران به ارزش‌های اسلامی و تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی با بیان اینکه استکبار همواره با توطئه و دسیسه چینی و راه‌اندازی جریان ایران‌هراسی سعی بر آن دارد که این حضور معنوی را به گونه‌ای دیگر جلوه دهد، افزود: ملت ایران در هرجای دنیا که مظلوم وجود دارد، حضور معنوی داشته و امروز ایران اسلامی به یک الگوی اسلامی و انسانی در جهان تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: مردم در مناطق مختلف کشور امروز با حضور گسترده خود‌، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند و از ملت فلسطین دفاع کردند.

آیت الله نعیم آبادی گفت: روز قدس نماد با شکوه و بی‌نظیر اقتدار و وحدت امت اسلامی در برابر ظالمان و جنایتکاران و به ویژه رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی است که همواره علیه همه جهان اسلام و ملت مظلوم فلسطین توطئه و دشمنی می‌کنند.

وی ادامه داد: از زمان نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس تاکنون شاهد تحولات عمیق و فراوانی در حوزه مسائل فلسطین بوده‌ایم که اصیل‌ترین راه حل برای نجات قدس شریف، مقاومت اسلامی و ایستادگی همه‌جانبه است.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که صهیونیست‌ها به هیچ اصول انسانی پایبند نیستند، تصریح کرد: پشت پرده همه اقدامات تروریستی و جریانات ضدانسانی منطقه، دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند که برای حفظ حیات رو به اضمحلال صهیونیست‌ها، دست به هر اقدام شیطانی می‌زنند.

آیت الله نعیم آبادی افزود: انتفاضه مراحل مختلفی را تا به امروز طی کرده است اما هر بار با عظمت و قدرت هر چه بیشتری توانسته راه رهایی قدس را پیگیری کند و اکنون در مرحله انتفاضه سوم، جریان مقاومت پوینده‌تر از هر زمان دیگری به پیش می‌رود و ما دستاوردهای ارزشمند این حرکت عظیم اعتقادی و ایمانی را در نبرد 11 روزه و 22 روزه دیدیم.

وی ادامه داد: ملت ایران از همان زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون پشتیبان ستمدیدگان و ضعفا بوده است و حمایت ملت ایران از مردم ستمدیده فلسطین محدود به مقطعی خاص و یا بر پایه نوع مذهب و دین نبوده بلکه ما بواسطه آموزه‌های الهی و با رویکرد اسلام واقعی از مردم فلسطین حمایت کرده‌ایم.

وی بیان کرد: سازشکاری دستاوردی برای مردم فلسطین نداشته است و پس از هر بار مذاکره برای سازش میان فلسطینی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی، اقدامات جنایت‌بار بیشتری را از سوی غاصبان اسرائیلی شاهد بوده‌ایم و بدون شک تنها راه رسیدن به پیروزی واقعی بر جرثومه فساد و تباهی در منطقه، تداوم خط سرخ انتفاضه است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شلیک فاتحانه 6 موشک به مواضع تروریست‌های داعش در خاک سوریه، عنوان داشت: این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران که بر پایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفت، جلوه‌ای هرچند کوچک از اقتدار بی‌پایان و عظمت قوای مسلح کشورمان بود که به خوبی انتقام شهدای حادثه تروریستی مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) را گرفت و نشان داد که ملت ایران دیگر در برابر دشمنان خود کوتاه نخواهد آمد و با اقتدار جواب آنان را در هر سطح و جایگاهی که باشند، خواهد داد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در سطحی از آمادگی و توان نظامی قرار دارد که هر دشمنی که بخواهد به این آب و خاک دست درازی کند را سر جای خودش خواهد نشاند و در این مسیر همه ملت ایران با هم یکدل و یکصدا هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ولایت هنوز برای خیلی ها قابل قبول نیست، گفت: در طول تاریخ حاکمان با زور و سرنیزه مردم را به سمت اینکه ولایت دلیل تفرقه است، سوق داده‌اند.

آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: ولایت که محور وحدت اسلامی است در طول تاریخ به وسیله دشمنان و بیگانگان وسیله ای برای تفرقه و جدایی ملت اسلامی و مورد هجمه بوده است.

امام جمعه بندرعباس در پایان بیان داشت: هم بیگانگان ، هم ناآگاهان و برخی حاکمان ما هم در طول تاریخ تلاش می کردند که با وسیله قرار دادن ولایت تفرقه و اختلاف را بین مسلمانان افزایش دهند و حاکمان در طول تاریخ باعث بیشتر شدن این اختلاف ها بوده اند./۲۰۱/۸۵۱/ب۱

ارسال نظرات