۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۰۷۳۱۳
راهپیمایی مردم بوشهر در روز جهانی قدس؛

ساحل نشینان خلیج فارس فریاد دفاع از مظلوم سر دادند

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با بسیاری از نقاط کشور در شهر بوشهر با حضور پرشور مردم برگزار شد.
راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با بسیاری از نقاط کشور در شهر بوشهر با حضور پرشور مردم برگزار شد.

راهپمایان از ساعت 11 صبح مقابل بانک صادرات خیابان اما خمینی(ره) بوشهر تجمع کرده و فریاد دفاع از مظلوم سر دادند.

در این راهپیمایی حماسی که آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به همراه تعدادی دیگر از مسؤولان استان حضور داشتند مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از جنات های استکبار جهانی نشان دادند.

راهپیمایی روز قدس در بوشهر که تا مصلی امام خمینی(ره) این شهر ادامه داشت شاهد حضور مردمی بود که به تبعیت از امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری با زبان روز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به میدان آمدند و یک بار دیگر با خلق حماسه در دفاع ملت مظلوم فلسطین نشان دادنن که همچنان مساله فلسطین موضوع اول جهان اسلام است.

حضور کودکان در این راهپیمایی در کنار والدین خود از نکات جالب راهپمایی امروز در بوشهر بود که با دست داشتن عکس نوشته هایی با مضمون «القدس لنا» حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین نشان دادند.

از دیگر نکان جالب توجه در این راهپیمایی به نمایش گذاشتن چهره داعش گونه ترامپ و پادشاه عربستان سعودی در دست راهپیمایان بوشهری به معنای دست داشتن آمریکا و عربستان با داعش بود.

در این راهپیمایی منصور کبگانیان عضو شورای انقلاب فرهنگی کشور در مصلی جمعه بوشهر به ایراد سخنرانی پرداخت./۲۰۳/۸۳۳/ب۱

ارسال نظرات