۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۰۷۳۱۵
امام جمعه کرمان:

نفرت از اسرائیل غاصب وظیفه هر مسلمان است

امام جمعه کرمان گفت: نفرت از اسرائیل غاصب وظیفه هر مسلمان است، ما باید روز قدس را هرچه باشکوه تر و بهتر برگزار کنیم و هر سال باید بر بصیرت ما افزوده شود.
سید یحیی جعفری امام جمعه کر مان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان، در مصلی امام علی(ع) در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: اساس همه خوبی ها تقوا است، تقوا در زندگی سبب می شود که انسان از گناه و معصیت دور شود، مسلمانان باید تقوا را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی با اشاره به فضیلت جهاد در راه خدا از دیدگاه قرآن کریم عنوان کرد: مجاهدت و مبارزه در راه خدا بسیار اهمیت و فضیلت دارد، انقلاب اسلامی ایران در سایه جهاد در راه خدا به پیروزی رسید.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه جهاد در راه خدا سبب خوشبختی برای بندگان است، ایراد کرد: جوانان و نوجوانان ما باید با فرهنگ ایثار و جهاد آشنا شوند.

وی افزود: یکی از دستورات مکتب مقدس اسلام صله رحم است، مسلمانان که خود را مرید این مکتب می دانند وظیفه دارند روابط خود را با یکدیگر مستحکم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به روز قدس، اظهار داشت: روز قدس باید هرچه با شکوه تر برگزار شود، نفرت از اسرائیل وظیفه هر مسلمان است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دیرالزور سوریه، در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران از کسانی که بخواهند امنیت این کشور را خطشه دار کنند، سخت انتقام می گیرد./۹۷۲/۲۰۱/ب۱

 

ارسال نظرات