۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰
کد خبر: ۵۰۷۴۳۱
مدیرکل اوقاف قم:

هوشیاری نیروی انتظامی در تامین امنیت بقاع متبرکه ستودنی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: هوشیاری پرسنل نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آرامش بقاع متبرکه در قم ستودنی و قابل تقدیر است.
مدیرکل اوقاف قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در دیدار جمعی از مدیران اوقاف با سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم اظهار کرد: هوشیاری پرسنل نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آرامش بقاع متبرکه در قم ستودنی است.

وی افزود: طی ماه مبارک رمضان امسال و دیگر ایام و مناسبت‌های مذهبی، شاهد برقراری کامل نظم و امنیت در بقاع متبرکه و اطراف این اماکن مقدس توسط پلیس بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر نیز طی هماهنگی‌های صورت گرفته، نیروی انتظامی در اطراف بقاع متبرکه حضور داشت و امنیت شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی احیاء را بر عهده گرفت.

گفتنی است در جلسه مشترک اداره کل اوقاف و امور خیریه و نیروی انتظامی قم، علاوه بر مدیرکل اوقاف، امینی‌خواه مدیر بهره‌وری، سمیع‌پور مسؤول حراست و افتخاری مسؤول بازرسی اوقاف استان قم حضور داشتند و به ارائه پاره‌ای توضیحات پیرامون اقدامات صورت گرفته در راستای تأمین نظم و امنیت بقاع متبرکه پرداختند./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات