۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۵۰۷۸۶۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

طمع دشمن به دلیل ضعف انسان است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر افراد فرمایشات امام و رهبری را می شنیدند و می دانستند که این سخنان چه معنا می دهد به طور قطع بیگانگان طمع نمی کردند و طمع دشمن تنها به دلیل ضعف انسان است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: جای تاسف دارد که برخی در گذشته فرمایشات امام راحل و امروز فرمایشات مقام معظم رهبری را متوجه نشدند و نمی فهمند.

وی گفت: اگر این افراد فرمایشات امام و رهبر معظم انقلاب را می شنیدند و می دانستند که این سخنان چه معنی می دهد به طور قطع بیگانگان طمع نمی کردند و طمع دشمن تنها به دلیل ضعف انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در گذشته امام راحل در مورد تهاجم فرهنگی، غارت فرهنگی، ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی هشدار دادند و بعد از 6 سال از این هشدار، صدای رهبران دیگر کشورها درآمد و متوجه شدند امام برای چه چیزی هشدار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اگر ملت در آن زمان سخنان و فرمایشات گهربار امام راحل را می فهمیدند دشمن عقب نشینی می کرد و دیگر برای ما سند 2030 صادر نمی کردند تا فرهنگ جامعه را آن ها تنظیم کنند.

وی با بیان اینکه اگر فرهنگ یک جامعه فاسد شود، سیاست، اقتصاد و جامعه نیز فاسد خواهد شد، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی امروز طمع کرده اند و تنها با بصیرت و درک فرهنگی می توان با دشمن قطع طمع کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مقام معظم رهبری طبیب است که دردها و زخم ها را مشاهده می کند و نسخه می پیچد، خاطرنشان کرد: دشمن هنوز به وعده های خود عمل نکرده است اما می گوید موشک های خود را بردارید زیرا آن ها گزینه نظامی روی میز دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی مکتب اهل بیت(ع) مکتب عدالت دانست و اظهار کرد: بصیرت و قدرت در محور قانون اساسی، دین و مکتب اهل بیت(ع) می تواند دشمن را مایوس کند.

وی افزود: عید فطر به معنای برگشت به اول است و در این روز می توانیم به اصل انسانیت برگردیم، تجمع مردم در این روز برای نماز عید فطر زیارت خدا است و مسلمانان از نظر فردی و اجتماعی جشن معنوی می گیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خدا هیچ انسانی را به ستمگر واگذار نکرده بلکه آن ها را ائمه اطهار و پیامبران سپرده است و اگر بلایی بر سر انسان می آید مقصر خودمان هستیم زیرا حکم الهی را رعایت نکرده ایم./۲۰۱/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات