۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۵۰۷۸۶۵
نماینده خبرگان رهبری:

سپاه پاسداران خواب را بر تروریست های تکفیری حرام کرد

آیت الله سلیمانی گفت: کسانی که به خرید سلاح انبوه دل خوش کرده اند بدانند که اگر پای خود را از گلیم شان درازتر کنند با واکنش وسیعی از سوی ایران رو به رو می شوند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز عید سعید فطر که صبح امروز در عیدگاه زاهدان برگزار شد، با بیان اینکه عید سعید فطر سرآغاز نوینی برای استمرار حرکت سازنده خویشتن است، گفت: تقوا و سازندگی نفسی که در ماه مبارک رمضان بدست آورده ایم، مقدمه ای برای شرکت فعالانه در همه عرصه های جامعه به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی و پیشبرد اهداف و چشم اندازهای آن است.

روییدن نهال تقوا در قلب انسان، ثمره حقیقی ماه مبارک رمضان است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در ماه رمضان، نهالی از تقوا در قلب انسان می روید، اظهار داشت: این نهال را باید با بندگی خالصانه، معرفت به خداوند و مودت معصومین(ع) آبیاری کنیم تا به درختی تنومند تبدیل شده و به آسانی نخشکد.

وی با بیان اینکه عید سعید فطر مظهر عظمت و شوکت مسلمانان جهان است، عنوان کرد: ضروری است همگان برای پاسداشت و گرامیداشت این عید فرخنده به اندازه توانایی خود گام بردارند تا این مراسم دینی بزرگ، هرچه شکوهمندتر برگزار شود.

عملیات دلاورانه سپاه پاسداران از جمله برکات ماه مبارک رمضان بود

آیت الله سلیمانی در ادامه به تشریح خطبه دوم نمازعید سعید فطر پرداخت و بیان کرد: از جمله برکات ماه مبارک رمضان این بود که پس از گذشت 12 روز از حادثه تروریستی در تهران و مجروح و شهید شدن افراد بی گناه، سپاه پاسداران پاسخ خون بیگناهان را با پرتاب 6 فروند موشک از مرزهای غرب کشور به محل استقرار سرکرده های داعش به فاصله 650 کیلومتر در دیرالزور سوریه پرتاب کرده و با این عمل دلاورانه خواب را برای آن تروریست های تکفیری حرام کرد.

نماینده مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: ایران درواقع  با این عمل غیورانه پاسخی دندان شکن به همه دشمنان جمهوری اسلامی داد و به آنها فهماند که جواب یک ترقه بازی، موشک است.

اگر دشمنان پا از گلیم شان درازتر کنند با واکنش وسیع ایران مواجه خواهند شد

وی ادامه داد: کسانی که به خرید سلاح انبوه دل خوش کرده اند بدانند که اگر از پای خود را از گلیم شان درازتر کنند با واکنش وسیعی از سوی ایران رو به رو می شوند؛ این نظام مقدس در قبال منافع حیاتی خودش هیچگونه انعطافی نشان نخواهد داد.

آیت الله سلیمانی در پایان ضمن تقدیر از حرکت های دلاورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نهادهای امنیتی کشور به ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: امروز ریشه کن شدن تروریست ها در چابهار و قصرقند را مدیون تلاش ها و عملیات های مشترک سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

امام جمعه زاهدان در پایان از ساخته شدن هتلی در مشهد مقدس برای زائران بی بضاعت و یا کم بضاعت امام رضا(ع) خبرداد و گفت: عملیات خاکبرداری این پروژه در مشهد صورت پذیرفته و برای پیشرفت هرچه سریعتر آن به کمک های مالی از سوی مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان احساس نیاز می شود./۲۰۱/۸۴۱/ب۱

ارسال نظرات