۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۰۷۸۷۹
نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد؛

پرداخت زکات فطره عاملی مهم در جهت مبارزه با فقر

نماینده ولی فقیه در لرستان عید فطر را مظهر وحدت مسلمانان خواند و گفت: پرداخت زکات فطره از اعمال واجب این روز بزرگ است که در مبارزه با فقر و فلاکت اهمیت دارد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز عید فطر در مصلی الغدیر خرم آباد، عید فطر را مظهر اجتماع وحدت و همدلی مسلمانان جهان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این عید بزرگ مسلمانان با اجتماع در کنار یکدیگر اقتدار خود را به رخ دشمنان می‌ کشانند، افزود: عید فطر روز امنیت از عذاب الهی، اتحاد و اقتدار مسلمانان در برابر دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اهمیت پرداخت زکات فطره در عید فطر خاطرنشان کرد: مسلمانان با پرداخت زکات فطریه در این روز به مبارزه با فقر و فلاکت می پردازند.

وی با بیان اینکه توجه به حکومت ظلم ستیز و حکومت گستر امام زمان(عج) از مهم ترین کارها در روز عید است، عنوان داشت: این حکومت موجب عزت بخشی مؤمنان است.

تبلیغ مهم ترین وظیفه پیامبران است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به فعالیت یک هزار و 100 مبلغ در طول ماه مبارک رمضان در استان لرستان اظهار داشت: مردم و جامعه نیازمند تبلیغ و فعالیت مبلغان هستند.

وی با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی بیان داشت: تبلیغ مهم ترین مسائل جامعه و وظیفه پیامبران بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان نقش مؤثر سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: این نهاد به عنوان نهادی ارزشی در تبلیغ دینی، ساماندهی هیأت های مذهبی و گسترش فرهنگ به خوبی ایفای نقش می کند.

وی با اشاره به وجود و گسترش آسیبهای اجتماعی در جامعه خاطرنشان کرد: امروز مواد مخدر از جمله آسیبهای اجتماعی پر خطری است که دیگر آسیبهای همچون طلاق، سرقت، فقر، بیکاری، خشونت اجتماعی و قتل را در پی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی سازمان تبلیغات در سایه اعزام مبلغ و بصیرت افزایی در جامعه باید جلوی رواج این آسیبها را بگیرد./۲۰۱/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات