۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۵۰۸۱۳۳
حجت الاسلام ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران:

مسؤولان در چارچوب رهنمودها و نقشه راه رهبری حرکت کنند

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: همه کسانی که خود را به اسلام و رهبری نظام مقید می‌دانند باید در چارچوب رهنمودها، بیانات و نقشه راه رهبری حرکت کنند.
حجت الاسلام ابوترابی فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رییس سابق مجلس شورای اسلامی در سی‌وششمین سالگرد ترور شهدای هفتم تیر که در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد در جمع خبرنگاران در رابطه با اقدام موشکی سپاه پاسداران گفت: تمام مسؤولان قوای سه‌گانه بر روی این موضوع که نظام جمهوری اسلامی ایران باید در مرز قدرت دفاعی نظامی قرار داشته باشد اتفاق نظر دارند.

وی ادامه داد: قدرت نظامی بازدارنده سبب می‌شود هیچگاه دشمن کمترین جرات را برای تعرض به مرزهای زمینی، دریایی و هوایی ما نداشته باشد، قدرت موشکی ایران یکی از پشتوانه‌های کلیدی اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران است و باید در جهت تحکیم و افزایش این قدرت از همه ظرفیت خود استفاده کنیم.

نائب رییس سابق مجلس شورای اسلامی در رابطه با وحدت کشور که این روزها با اقدامات تفرقه افکنانه از سوی برخی افراد باعث شادی دشمن شده است، یادآور شد: وحدت امروز در حول محور اقتدار و رهبری نظام معنا پیدا می‌کند، در این راستا همه کسانی که خود را به اسلام و رهبری نظام مقید می‌دانند باید در چارچوب رهنمودها، بیانات و نقشه راه رهبری حرکت کنند.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد تاکید کرد: مقام معظم رهبری در روز عید فطر صریحا تبیین فرمودند که همه نیروهای انقلابی در عرصه‌های فرهنگی فعال بوده و در چارچوب قانون و اخلاق راه را برای افزایش وحدت ملی هموار کنند.

وی در مورد انتخاب افراد برای کابینه دولت دوازدهم افزود: همیشه رمز موفقیت دولت در سه اصل است، ابتدا نیروهایی که برای مناصب ارشد کشور انتخاب می‌شوند در بالاترین سطح ایمان و تعهد به ارزش‌ها و مبانی انقلاب باشند، در واقع وفادار به اصول و ارزش‌هایی باشند که هویت اسلامی و انقلابی مردم ما با آن گره خورده است.

نائب رییس سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سوی دیگر وزرای ما باید از دانش و تجارب مدیریتی لازم برای انجام شایسته مامویتی که برعهده دارند برخوردار باشند، همچنین در آخر باید از بالاترین ظرفیت و حمایت مجلس شورای اسلامی بهره‌مند باشند.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد در پایان گفت: برای انتخاب کابینه‌ای با این ویژگی‌ها صرف حمایت و پشتیبانی رییس جمهور با رایزنی با رؤسای کمیسون‌های مجلس باید راه را برای معرفی بهترین‌ها که از نظر دانش و تجارت مدیریتی و انگیزه در سطح مورد قبولی هستند هموار کند و امید است از نشاط و جوانی برخی نیروها نیز استفاده شود./۲۰۲/۸۱۶/ب۱

ارسال نظرات