۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۰۸۱۳۴
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر قزوین:

تلاش‌های شهید بهشتی برای شکل گرفتن حکومت اسلامی ستودنی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر قزوین گفت: تلاش‌های شهید بهشتی برای شکل گرفتن حکومت اسلامی ستودنی است.
حجت الاسلام علی معبودی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، با اشاره به واقعه دلخراش هفتم تیر ماه اظهار کرد:  شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در دفتر حزب جمهوری از نقشه‌های منافقان نظام اسلامی و انقلاب بود.

حجت الاسلام معبودی در  ادامه با اشاره به ویژگی‌ها و برجستگی‌های شخصیت شهید بهشتی افزود: جمله امام در خصوص شهید بهشتی که فرمودند بهشتی برای ملت ما خود یک ملت بود نشان می‌دهد که ایشان عصاره همه فضائل ملی و میهنی ما بودند و تا چه میزان برای انقلاب ما ارزش قائل می‌شدند.

وی در ادامه ابراز کرد: شهید بهشتی جزو آن دسته از افراد ناب و کمیاب بودند که تعهد و تخصص را در کنار هم داشتند و افزون بر اینها از بصیرت بالایی هم بهره‌مند بودند و جریان انحراف را به خوبی می‌شناختند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه خاطرنشان کرد: خدمات برجسته ایشان به انقلاب اسلامی هرگز از یادها نخواهد رفت، قدم های مهمی که ایشان در مجلس خبرگان قانون اساسی برداشتند هم قابل ستایش است.

وی در ادامه ابراز کرد: شاکله بسیاری از سازمان هایی که امروز در خدمت نظام اسلامی هستند به ویژه قوه قضائیه از سوی شهید بهشتی شکل گرفته است که نشان می‌دهد ایشان چقدر به برپایی حکومت اسلامی توجه داشته اند و با تدبیر به این موضوعات پرداخته اند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در ادامه اظهار کرد: وجود ایشان برکتی بی‌بدیل برای نظام بود چرا که ایشان افزون بر تعهد عالم بودند و مجتهد، مظلومیت ایشان را همان طور که افرادی که در آن برهه زندگی می‌کردند به یاد می‌آورند، که ما هرگز فراموش نمی‌کنیم.

حجت الاسلام معبودی در ادامه با اشاره به بحران‌های نظام در دهه 60 گفت: منافقان از جنگ روانی نتیجه نگرفتند از این رو دستشان به خون شهدای 7 تیر آغشته شد که بر این اساس دهه 60 یکی از مقاطع مهم انقلاب و تاریخ ایران به شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود: از مهمترین اتفاقات این دوره باید به پیوند جریان لیبرال‌ها و منافقین و یا ائتلاف آنها اشاره کرد که نتیجه آن دستی به خون آلوده برای هدفی مشترک در مقابل انقلاب با آنها هم پیمان شدند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: گام‌های این ائتلاف ابتدا با لکه‌دار کردن شخصیت و وجهه عمومی آغاز شد که در ادامه آن جنگ روانی می‌آمد و افراد را تخریب می‌کردند هر کس که صادقانه در کنار امام بود و برای سربلندی انقلاب و اسلام تلاش می‌کرد مورد این حمله‌ها قرار می‌گرفت پس از آنکه نتوانستند از این طریق به نتیجه مطلوب برسند دست به ترور شخصیت‌ها و حذف کردن آنها از صحنه سیاست بردند.

حجت الاسلام معبودی در ادامه  اضافه کرد: در این برهه خاص بسیاری از شخصیت های کلیدی نظام به شهادت رسیدند که ضربه های زیادی به نظام وارد آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید بهشتی و یارانشان جزو این شخصیت ها بودند که به علت درک بالا و بصیرت و خدمات مهم‌شان به انقلاب مورد عداوت، کینه و دشمنی ائتلاف منافقان و لیبرال‌ها قرار گرفتند./۱۰۲/۸۷۳/ب۱

ارسال نظرات