۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۵۰۸۲۱۹
معاون هماهنگ کننده قراگاه خاتم الانبیا:

قدردانی از شهدا با تبعیت از ولایت معنا می یابد

سردار شادمانی راه اندازی تیپ امام حسین(ع) را از فعالیت های شهید همدانی دانست و گفت: شهید همدانی در مدت کوتاهی توانست این مهم را به انجام برساند و نخستین عملیات را با نام والفجر دو به نام این تیپ ثبت کند.
سردار علی شادمانی سردار شادمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب خداحافظ سالار که با قلم سردار حسام به رشته تحریر در آمده است با اشاره به شخصیت شهید همدانی ابراز داشت: همسران شهدا رمز ماندگاری و سعادت را از قهرمان کربلا حضرت زینب(س) آموختند.

وی در ادامه با اشاره به این که امروز روز قدردانی از همسرشهید همدانی است؛ گفت: اعتقاد به حرکت در مسیر شهدا است که سبب شده است همسر شهید همدانی به بیان خاطرات خود همت گمارده است تا جوانان و مشتقان سیره شهدا با شهدا آشنا شوند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به شخصیت شهید همدانی ابراز داشت: شهید همدانی نسبت به دیگر فرماندهان و سرداران بسیار متمایز بود و این مساله وی را از دیگران کاملا متفاوت ساخته بود.

وی راه اندازی تیپ امام حسین(ع) را از فعالیت های شهید همدانی دانست و گفت: شهید همدانی در مدت کوتاهی توانست این مهم را به انجام برساند و نخستین عملیات را با نام والفجر دو به نام این تیپ ثبت کند.

سردار شادمانی افزود: تاسیس و ایجاد حسینیه امام خمینی(ره)، بنیاد حفظ اثار و ارزش های دفاع مقدس در همدان و همچنین هیات انصار الحسین همدانی های مقیم در تهران از جمله فعالیت های این شهید بزرگوار است.

وی تشکیل بسیج مردمی در سوریه را از اقدامات مهم و برجسته شهید همدانی توصیف کرد و گفت: شهید همدانی در راستای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی فعالیت هایی انجام می داد که در حفظ نظام اسلامی مهم و اثر گذار بود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اوضاع منطقه و امنیت کشور اظهار داشت: همان گونه که امام فرمود حفظ نظام از اوجب واجبات است و همه افراد جامعه باید قدردان امنیت کشور و نظام اسلامی باشند.

وی قدردانی از شهدا و آرمان های آنان را منحصر در پیروی و تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت: وفاداری به انقلاب و خون شهدا به معنای حضور در مسیر انقلاب و دفاع از جبهه های مقاومت است.

سردار شادمانی در ادامه ابراز داشت: غفلت از راه شهدا در زمان کنونی بخشودنی نیست و در روز حساب همه افراد باید جوابگوی ایثارگری شهدا و اهدای خون آنان باشند و همه افراد باید در روز قیامت جوابگوی شهدا باشند./۹۷۹/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات