۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۵۰۸۲۵۶

تمدید مهلت نام نویسی در نخستین جام باشگاه های کتابخوانی

رییس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تمدید مهلت نام نویسی در نخستین جام باشگاه های کتابخوانی تا پانزدهم تیرماه خبر داد.
عوض پور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، زینب عوض پور رییس اداره فرهنگی این اداره کل از تمدید مهلت ثبت نام در نخستین جام باشگاه های کتابخوانی خبرداد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به نشانی http://bookpromotion.ir/reading-clubs/club-register/ مراجعه کرده و باشگاه خود را به ثبت برسانند.

وی درباره چگونگی فعالیت باشگاه‌های کتاب‌خوانی خاطر نشان ساخت: هر باشگاه تشکیل‌شده در هر شهر و روستا باید حداقل ١٢ تا حداکثر ٣٠  عضو داشته باشد، اسامی باشگاه‌ها و کد ملی اعضا در شبکه ترویج کتاب‌خوانی ایران ثبت می‌شود و پس از ثبت و اعلام آمادگی باشگاه‌ها به دبیرخانه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی، مربی‌هایی را از تهران به این شهرها اعزام می‌کنیم، این مربی‌ها در مناطق مختلف کشور دوره‌های آموزشی را برای تسهیل و تسریع در فعالیت‌ها برای دیگر مربی‌ها برگزار می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مربیان باشگاه‌ها عموما، معلم، مربی مهدکودک، کتابدار هستند. این باشگاه‌ها در چهار رده سنی مختلف تشکیل می‌شوند، جلسه‌های کتاب‌خوانی اعضا در مدارس، کانون‌های پرورش فکری، کتابخانه‌ها، سرای محله‌ها، فرهنگسراها، پایگاه‌های بسیج و حتی مجتمع‌های مسکونی برگزار می‌شوند./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات