۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۵۰۸۲۵۹

دیدار رییس مرکز خدمات حوزه‌ با خانواده شهید تقوی

رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جمعی از مسؤولان این مرکز با حضور در منزل پدر شهید حجت الاسلام تقوی در قم از خانواده این شهید گرانقدر دلجویی کردند.
دیدار رییس مرکز خدمات حوزه‌ با خانواده شهید تقوی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام ربانی رییس مرکز خدمات و جمعی از مسؤولان این مرکز با حضور در منزل پدر شهید حجت الاسلام تقوی از شهدای حادثه تروریستی مجلس، با خانواده این شهید دیدار و از آنان دلجویی کرد.
رییس مرکز خدمات در این دیدار بیان کرد: شهدا دارای ویژگی‌های خاصی هستند و شهدای مدافع حرم این ویژگی‌ها را مضاعف دارند و شهدای حادثه تروریستی مجلس نیز دارای این ویژگی‌های مضاعف هستند.
وی تصریح کرد: شهید تقوی که سابقه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را داشتند به آرزوی خود که همان شهادت است رسید.
حجت الاسلام ربانی استمرار مسیر علم در این خانواده و انتخاب راه پدر توسط سه فرزند شهید تقوی در سربازی حضرت ولی عصر(عج) و تبلیغ دین مبین اسلام را نشان دهنده مسیر صحیح حرکت آن شهید بزرگوار دانست.
فرزند شهید تقوی در این دیدار با بیان اینکه شهید تقوی مظلوم و محجوب بود و مظلوم هم رفت گفت: شهید تقوی به عنوان مشاور فرهنگی با نماینده شاهین شهر همکاری می‌کرد و روزهای دوشنبه در مجلس حضور پیدا می‌کرد ولی به‌صورت اتفاقی به دلیل پاره از مشکلات آن هفته روز چهارشنبه در مجلس حضور داشت.
وی عنوان کرد: شهید تقوی قبل از به شهادت رسیدن لباس روحانیت خود را خارج کرده و وضو می‌گیرند و در لحظه‌ای که شهید می‌شوند هنوز محاسن ایشان از آب وضو مرطوب بوده است.
گفتنی است؛ شهید تقوی روز چهارشنبه 17 خردادماه زمانی که در دفتر نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی حضور داشت توسط تروریست‌های داعشی به مقام رفیع شهادت که آرزویش در طول دفاع مقدس بود نائل آمد.

در این جلسه حجج اسلام محمودی مدیر کل حوزه ریاست، غیاثی مدیر مرکز خدمات استان قم و هادی به نیز حضور داشتند./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات