۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۰۸۲۶۱
در حرم مطهر رضوی؛

نماز مغرب و عشاء به امامت آیت الله هاشمی شاهرودی اقامه می شود

نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله هاشمی شاهرودی در صحن جامع رضوی حرم امام رضا اقامه می‎شود.
اقامه نماز به امامت آیت الله هاشمی شاهرودی در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: از 4 تا 17 تیرماه نماز جماعت مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی به امامت آیت الله هاشمی شاهرودی اقامه می‎شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه حرم مطهر رضوی در میان علما و مراجع تقلید، بیان کرد: معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، ضمن هماهنگی با مراجع تقلید و علما، امکان بهره‌مندی زائران حرم رضوی از نماز جماعت پرشکوه را در این بارگاه نورانی فراهم کرده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: اقامه نماز جماعت از 10 سال گذشته به ‌طور مستمر در ایام تابستان از سوی مراجع تقلید در حرم مطهر رضوی برقرار است و ما شاهد اقامه باشکوه‌ترین نماز جماعت تشیع در این ایام در حرم رضوی هستیم.

وی افزود: هر سال حضور خیل عظیم زائران و مجاوران در این نماز جماعت، شکوهمندی غیر قابل توصیفی را رقم زده و دل و جان هر مسلمانی را به وجد می‌آورد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: هرشب بعد از اقامه نماز، همه زائران رو به مضجع منور علی بن موسی الرضا(ع) زیارت امین الله را قرائت خواهند کرد و در ادامه نیز از دیگر برنامه‌های تبلیغی حرم مطهر رضوی بهره‌مند می‎شوند.

یادآور می‌شود؛ در هفته‎های آینده نیز دیگر مراجع تقلید در صحن جامع رضوی و رواق امام خمینی(ره) به اقامه نماز خواهند پرداخت./۱۰۲/۸۶۴/ب۱

ارسال نظرات