۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۰۸۴۱۹
امام جمعه حمیدیه:

اراده ملت و تدبیر علمای دینی عراق از عوامل اصلی آزادسازی موصل است

حجت الاسلام هاشمی اراده ملت عراق به ویژه جوانان و حکمت و تدبیر علمای دینی این کشور را ازعوامل اصلی آزاد سازی موصل دانست.
گروه تروریستی داعش

حجت الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه حمیدیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند داعش زاده آمریکا است، آمریکا مدعی بود که با داعش مبارزه کنیم اما رهبری فرمودند که خود جوانان ملت عراق توانایی مقابله با این گروهک تروریستی را دارند.

امام جمعه حمیدیه با اشاره به آزادسازی شهرموصل محل خلافت خودخوانده سرکرده داعش، افزود: آگاهی ملت به ویژه جوانان و تدبیر وحکمت رهبری علمای دینی عراق از عوامل اصلی این پیروزی بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی حمیدیه در ادامه خاطرنشان کرد: در آزاد سازی موصل رشادت و مشاوره فرماندهان نظامی کشورمان به ویژه سپاه پاسداران و حکمت مقام معظم رهبری از عوامل روحیه بخش جوانان عراقی شد که باعث شکست داعش در شهر موصل شد.

حجت الاسلام هاشمی با تشریح ارتباط داعش و آمریکا اظهار داشت: داعش یک ابزار برای آمریکا است، داعش هم فریب آمریکا را خورد چون تصور می کردند که یک دولت رسمی و قدرتمندی را بتوانند ایجاد کنند اما اراده و مقاومت ملت عراق باعث شد که این گروه تروریستی این آرزو را به گور ببرد.

وی در رابطه با حملات تروریستی داعش به مقدسات دینی ابراز داشت: داعش و سرکردگان آن به هیچ کدام از مسائل دینی پایبند نیستند و یک مشت اراذل و اوباش هستند و این را می توان در حملات اخیر این گروهک تروریستی مشاهده کرد که حتی به مقدسات دینی و مساجد هم تعرض کردند./9453/ت۳۰۲/ج۱

ارسال نظرات