۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۰۸۵۳۰
مدیرکل حج و زیارت لرستان خبرداد؛

صدور ویزا برای بیش از ۲۱ هزار اربعین در سال گذشته

مدیرکل حج و زیارت استان لرستان با بیان درخواست کنسول صدور ویزا در استان لرستان در سال جاری گفت: در این زمینه تجهیزات لازم و مکان مورد نظر پیش بینی شده است.
مدیرکل حج و زیارت لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت استان لرستان، بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: امسال زائران ۱۴ استان برای رفتن به کربلا از لرستان تردد می کنند.

خسروی خاطرنشان کرد: زائران اربعین امسال از شهرستانهای کوهدشت، خرم آباد و بروجرد عبور می کنند و این امر فرصت مناسبی برای معرفی لرستان به زائران است، با برنامه ریزیهای صورت گرفته به دنبال این هستیم که پرواز نجف را در استان در ایام اربعین به طور مرتب داشته باشیم.

خسروی با اشاره برپایی موکبها در مسیر حرکت زائران افزود: این اقدام در راستای خدمت رسانی به زائران صورت می گیرد؛ سال گذشته ۲۱ هزار و ۵۶۰ ویزا برای زائران اربعین در لرستان صادر شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ساماندهی و اعزام زائران به خوبی و بدون دغدغه انجام شد، عنوان داشت: امسال نیز زیرساختهای لازم در این راستا صورت می گیرد.

خسروی با بیان درخواست کنسول صدور ویزا در استان لرستان در سال جاری اظهار داشت: در این زمینه تجهیزات لازم و مکان مورد نظر پیش بینی شده است./9459/پ۲۰۳/ج۱

 

ارسال نظرات