۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۵۰۸۵۶۱
معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان:

طرح قرارگاه فرهنگی تبلیغ در لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری طرح تبلیغی با عنوان قرارگاه فرهنگی خبر داد و گفت: این طرح با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.
کارگاه آموزشی ن

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی تبلیغی ویژه خواهران طلبه لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با عنوان طرح قرارگاه فرهنگی تبلیغ در استان برگزار می شود، افزود: در این راستا 120 نفر از خواهران طلبه استان لرستان شرکت می کنند.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان برگزاری دوره آموزشی طرح خادمان رضوی را از جمله طرحهایی عنوان کرد که زیرمجموعه این طرح فرهنگی تبلیغی است و گفت: هدف از برگزاری این طرح تقویت توانایی تبلیغی طلاب است.

وی با بیان اینکه طرح آموزشی خادمان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی خادمان رضوی تلاش می کند در سایه آموزشهای لازم و نوین رسالت و توانایی تبلیغی مبلغان خواهر را ارتقا بخشد.

عزیزی بیان و ارائه راهکارهای لازم در عرصه تبلیغ، تبیین و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی با محوریت اشاعه فرهنگ رضوی و با هدف تربیت نسلی مؤمن و انقلابی را از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی تبلیغی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این طرح آموزشی تبلیغی احیای نشاط تبلیغی در جامعه و انتقال راهکارها و شیوه های نوین تبلیغی است.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به ضرورت تبلیغ و بیان احکام و ارزشهای دینی در جهت حفظ سلامت و رشد اخلاقی جامعه بیان داشت: در راستای انجام رسالت تبلیغی اثرگذار مبلغان باید به عم روز مجهز باشند و برگزاری این دوره های آموزشی در ارتقای توانایی تبلیغی نقش آفرین است./9459/ت۳۰۲/ج۱

ارسال نظرات