۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۵۰۸۵۶۲
امام جمعه تبریز:

دشمن از طریق شبیخون فرهنگی و نفوذ به دنبال ضربه زدن به اعتقادات است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه تهاجم و جنگ نرم دشمن، گفت: اولویت و محور برنامه های ما باید فرهنگی باشد، امروز دشمن از راه شبیخون فرهنگی و نفوذ به دنبال ضربه زدن به اعتقادات ما است.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  در دیدار بسیج دانشجوی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم امروز در دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با بیان اینکه ما نیازمند تفکر و فرهنگ بسیجی هستیم، اظهار داشت: بسیج در بحران‌های مختلف در کنار مردم و انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه دانشجو باید دارای شناخت سیاسی و آگاه‌ترین قشر جامعه باشد، افزود: یکی از لحظات حساس نظام اسلامی فتنه 88 بود که بسیج با حضور فعال خود در این بحران، نقش اساسی خود را ایفا کرد، کسانی که در این فتنه گرفتار شدند از بی بصیرتی و عدم شناخت بود.

امام جمعه تبریز بسیج را یادگار ارزشمند و ماندگار امام راحل دانست و تصریح کرد: این تفکر و اندیشه بسیجی بود که کشور را از بحران‌های مختلف نجات داد و کشور را در مسیر انقلاب به پیش برد، امروز توسعه و پیشرفت کشور با مدیون تفکر بسیجی هستیم.

وی با بیان اینکه دانشجو باید خوب بفهمد، خوب تشخیص دهد و بصیرت داشته باشد، ابراز داشت: دانشگاه و دانشجو نباید به دنبال حزب و جریان سیاسی باشد، اولویت اول دانشجویان در محیط دانشگاه درس و تحصیل علم است و بهره گیری از این علم برای پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر ارتباط سازنده دانشگاه و صنعت برای تقویت اقتصاد کشور، ابراز داشت: یکی از ملزومات اقتصاد مقاومتی همین ارتباط سازنده علم و صنعت است، لازم است تحقیقات مراکز علمی به سمت اقتصاد سوق داده شود و دانشجویان بسیجی در اینجا باید بیش از همه فعال باشند.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی باید دارای ویژگی‌های ممتازتری باشند و در عرصه علمی فعال‌تر عمل کنند، گفت: دانشجوی بسیجی باید هم از لحاظ علمی، هم از لحاظ تقوا و اخلاق و دیگر جنبه های ارزشی دارای برتری باشند و خود را در برابر تحقق اقتصاد مقاومتی مسؤول بدانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه تهاجم و جنگ نرم دشمن، افزود: اولویت و محور برنامه های ما باید فرهنگی باشد، امروز دشمن از راه شبیخون فرهنگی و نفوذ به دنبال ضربه زدن به اعتقادات ما است، نوآوری و بهره گیری از شیوه های نو در عرصه فعالیت‌های فرهنگی بسیار مهم و تأثیر گذار است./854/پ۲۰۳/ج۱

ارسال نظرات