۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۵۰۸۶۰۴
در پی آزاد سازی شهر موصل صورت گرفت؛

پیام آیت الله نظری خادم الشریعه به آیت الله سیستانی

در پی آزادسازی شهر موصل عراق از سوی جبهه مقاومت آیت الله نظری خادم الشریعه خطاب به حضرت آیت الله سیستانی پیامی صادر کرد.
دیدار آیت الله نظری و آیت الله سیستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، در پی آزادسازی شهر موصل عراق از سوی جبهه مقاومت آیت الله نظری خادم الشریعه خطاب به حضرت آیت الله سیستانی پیامی صادر کرد.

متن این پیام که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به شرح زیر است:

بسمه تعالی شانه

محضر مقدس مرجع عظیم الشان ذخر الشیعه و فخر الشریعه حضرت آیت ا... العظمی سیستانی مد ظله العالی بعد التحیه و السلام

در زمان غیبت کبری مولای عالم حضرت صاحب الزمان ارواحنا فداه زعامت و مرجعیت اصل بلا انکار در جامعه اسلامی و شیعی می باشد قدرت علم و عدالت فقیه جامع الاطراف و نافذ الکلام و العمل در قرون ماضیه حتی معاصر نشان داد که می تواند با اتکال به ذات احدیت جل و علا و تبعیت ملت دیندار و بیدار دشمنان را مایوس و سرگردان و متحیر و خائف نماید.  و مظلومان را امیدوار و به آینده روشن دعوت و راهنمایی، هادی مرشد باشد.

نقش اثر گذار و بی بدیل و حکم و فتوای حکیمانه آنحضرت پیروزی مردم عراق را در آزادسازی شهر موصل تجدید جایگاه رفیع فقاهت و افتاء و فتوا و اطاعت محض از نیابت عامه را برای جهانیان به ارمغان آورده است.

این موفقیت  اجتماعی ناشی از عنایات اهل بیت و محوریت عالی محقق گشته.  وجود  شریف تان رکنیت در حوزه کهن  هزار ساله نجف اشرف در جوار همایونی صاحب عظمای دهه غدیر امیر مظلوم عالم حضرت مولا علی علیه السلام دلگرمی و قوت قلب برای افواه عام و خاص در مجامع اسلامی خاصه شیعه اثنی و عشریه است.  امیدمندم در کنف عنایت ولی زمان جان جانان قطب وجود مصلح کل امام موعود موصوف مهدی آل محمد علیهم السلام ازفتن و حوادث مصون و محفوظ و محروس باشید بحرمته محمد واله الطاهرین. 

در خاتمه در زمان تشرفم در سال جاری به عتبه بوسی نجف اشرف از بذل الطاف و عمیم و کریمانه آن حضرت که ملاذ و ملجاء هستید مزید امتنان را دارم سایه تان مستدام.

عبدالله نظری خادم الشریعه/ فی شهر شوال المکرم ۱۴۳۸/ مازندران -ساری

/۹۵۰/د۱۰۱/ج۱

ارسال نظرات