۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۰۸۶۸۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس:

تبیین حقوق بشر آمریکایی برای جامعه اولویت فعالیت روحانیت باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: بیان جنایات آمریکا و تبیین حقوق بشر آمریکایی برای تمامی اقشار مختلف جامعه باید مهمترین اولویت روحانیت باشد.
حجت الاسلام رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس امروز در همایش بزرگ روحانیون استان فارس که به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شد گفت: بیان جنایات آمریکا و تبیین حقوق بشر آمریکایی برای تمامی اقشار مختلف جامعه باید مهمترین اولویت روحانیت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این مطالب مهم امسال برای مردم و به ویژه برای جوانان در مراکز فرهنگی و فرهنگسراها بازگو و بررسی شده است.

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: موثرترین و کارسازترین قشری که می‌تواند در راستای تبیین جنایات آمریکا و خشونت‌های آنها صحبت و به مردم اطلاع‌رسانی کند روحانیت عزیز هستند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا حتی یک لحظه هم از دشمنی با انقلاب اسلامی ایران و با ملت ایران دست برنمی‌دارد، تصریح کرد: برای روشن‌تر شدن هر چه بهتر جنایات آمریکا، تمامی توطئه‌های گوناگون و مشکلاتی که به سرکردگی آمریکا برای کشورهای اسلامی و برای انقلاب اسلامی ایران ایجاد شده، جمع‌آوری شده است./825/پ۲۰۳/ج۱

ارسال نظرات