۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۵۰۸۶۹۲
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی مطرح کرد؛

تصمیم‌گیری درباره ازسرگیری پروازهای نجف پس از جلسه تخصصی

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به برگزاری نشست با مدیران فرودگاه نجف،گفت:‌ جلسه امروز در فضایی دوستانه و مثبت برگزار و مقرر شد تصمیم‌گیری درباره ازسرگیری پرواز ایرلاین‌های ایرانی به نجف پس از جلسه کارگروه کارشناسی در دستور کار قرار گیرد.
فرودگاه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم؛ مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگا ر، از تداوم مذاکره با طرف عراقی درباره پرواز ایرلاین‌های ایرانی به نجف خبر داد و اظهار کرد: جلسه شرکت‌های هواپیمایی ایرانی با هئیت فرودگاه نجف در جوی دوستانه و  بسیارمثبت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که مدیرعامل فرودگاه نجف و تعدادی از اعضای هیئت مدیره این فرودگاه حضور داشتند موضوعات و مطالبات دو طرف مطرح  و مقرر شد راهکارها و نقشه راه پیاده‌سازی و اجرایی گردد، تصمیمات اتخاذ شده در قالب نشست کارشناسی و تخصصی هفته جاری در نجف تدوین و ارائه شود.

وی تاکید کرد:‌با توجه به تعامل مثبت مدیریت فرودگاه نجف، تعلق خاطر زائران ایرانی برای زیارت عتبات عالیات و در راستای ارتقای تعاملات زیارتی و گردشگری فی مابین دو کشور مقرر شد از سرگیری پروازها بعد از جلسه کارگروه کارشناسی دو طرف در دستور کار قرار گیرد./۹۶۹/۱۰۲/خ

ارسال نظرات