۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۵۰۸۸۱۴
رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق:

رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد اتحاد اسلامی دارند

رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشور عراق گفت: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در ایجاد اتحاد اسلامی دارند؛ امروز مردم تشنه معارف اهل بیت(ع) هستند و این موضوع همکاری و همراهی بیشتر رسانه‌های اسلامی را می‌طلبد.
رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید حمید حسینی در حاشیه آیین افتتاحیه نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی که با حضور مسؤولان و مدیران شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی کشورهای جهان اسلام در سالن صبای مشهد برگزار شد، ابراز کرد: امسال مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شناخته شده است؛ این شهر میتواند از این فضای ایجاد شده در راستای گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی بیش از بیش استفاده کند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های اسلامی در قیاس با رسانه‌های استکبار جهانی از امکانات و تجهیزات کمی برخوردار هستند، ابراز کرد: قرآن کریم در سوره بقره به ما بشارت داده که گروه کم با توکل بر خدا بر گروه بسیاری غلبه می‌کنند، از این رو رسانه‌های کشورهای اسلامی می‌توانند با همین امکانات محدود و همکاری و همیاری با یکدیگر گام‌های ارزشمندی در ترویج فرهنگ اسلام بردارند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه آستان مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع) قابلیت‌های ارزشمندی در حوزه رسانه انجام داده است، گفت: کشورهای اسلامی به ویژه عراق و شهر کربلا باید از فعالیت‌های ارزشمند رسانه‌ای در آستان قدس رضوی الگو برداری کنند.

رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق ادامه داد: امروز مردم تشنه معارف اهل بیت(ع) هستند و این موضوع همکاری و همراهی بیشتر رسانه‌های اسلامی را می‌طلبد./۸۶۴/د۱۰۲/ج۱

ارسال نظرات