۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۵۰۹۰۱۰
آیت‌الله قرهی:

آمریکا و صهیونیست مستکبر از جنود شیطان هستند

آیت‌الله قرهی گفت: اگر امروز ما با استکباریونی همچون آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل مخالفت داریم به این علت است که آنها با دین خدا و پیامبران مخالف بوده و از جنود شیطان هستند.
آیت الله قرهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله روح الله قرهی موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) شامگاه یکشنبه در جلسه درس اخلاق که در مهدیه القائم المنتظر(عج) برگزار شد، گفت: پروردگار عالم ما انسان‌ها را از بهترین نعمت‌ها برخوردار کرده که بر همه موجودات افضل باشیم.

وی با بیان اینکه ولایت هادی عقل سلیم است، افزود: یکی از این نعمات الهی عقل است که سالم باشد تحت هدایت هادیان بیرونی یعنی انبیاء و اولیاء خداوند قرار می‌گیرد.

آیت‌الله قرهی با بیان اینکه عقل انسان دارای رذایل و فضایل است، عنوان کرد: عقل سالم هدایت و ولایت هادیان بیرونی پذیرفته و صاحب فضیلت می‌شود اما اگر این هدایت و ولایت را رد کرد به پستی و رذیلت سوق پیدا می‌کند.

مؤسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) با بیان اینکه غضب یکی از قوای عقل است، اظهار داشت: غضب به ذات حسن است اگر در مسیر بندگی خداوند قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دو حالت جبن و شجاعت برای قوه غضب متصور است، ادامه داد: اگر انسان در مقابل شیاطین و انسان‌های شیطان صفت سر فرود آورده و تسلیم آنها شود قوه غضب او به جبن تبدیل شده است اما اگر ایستادگی کرده و تسلیم نشد در این حالت قوه غضب او شجاعت نامیده می‌شود.

آیت‌الله قرهی افزود: خداوند در قرآن بارها به بندگان خود اعلام کرده است که شیطان دشمن من و شما است مراقب باشید که در مقابل او سر تعظیم فرود نیاورید چراکه شما را از بندگی خدا دور می‌کند.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) خاطرنشان کرد: امروز شیاطین انسی در کشورهای اروپایی ابتدا همجنس بازی را نهادینه کرده سپس آن را به شکل قانون در‌می‌آورند؛ هر انسانی مقداری عقل سلیم داشته باشد آن را نمی‌پذیرد.

وی در پایان گفت: اگر امروز ما با استکباریونی همچون آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل مخالفت داریم به این علت است که آنها با دین خدا و پیامبران مخالف بوده و از جنود شیطان هستند./807/۲۰۲/ب2

 

 

ارسال نظرات