۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۵۰۹۰۱۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد؛

حضور خادمان حرم رضوی همزمان با دهه کرامت در قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت، گفت: از جمله برنامه‌های دهه کرامت حضور خادمان حرم رضوی در قزوین است که با عنوان زیرسایه خورشید صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام غلامرضا عادل دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های عضو دهه کرامت استان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد با اشاره به اهمیت دهه کرامت گفت: دهه کرامت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) است و این افتخاری برای ایرانیان است که حرم این ۲ بزرگوار در مملکت ما است و ما موظف هستیم در این دهه برنامه‌هایی را داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت، ابراز داشت: از جمله برنامه‌های دهه کرامت حضور خادمان حرم رضوی است که با عنوان زیر سایه خورشید صورت می‌گیرد و پیش بینی شده که این جشن در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار شود.

حجت الاسلام عادل افزود: همچنین لازم است در این ایام از امام، زیارت و توسل که مباحث اعتقادی در شیعه هستند، بگوییم و سیل شبهات را از سوی دشمنان در این موارد داریم و از همین رو هم در این مناسبت ها وظیفه سنگینی داریم.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: ما برای دهه کرامت برنامه‌هایی را پیش بینی کردیم و لازم است با هماهنگی، همگرایی در اجرای برنامه‌ها وجود داشته باشد.


وی در پایان گفت: پنجم ذی القعده به مناسبت روز بزرگداشت امامزادگان برنامه‌های خاصی در بقاع متبرکه سراسر استان اجرا می‌شود که در این بین در برخی امامزاده‌ها برنامه‌های شاخصی برگزار خواهد شد./۹۵۵/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات