۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۰۹۰۳۰

اجرای طرح پژوهشی ویژه تابستان در حوزه علمیه امام کاظم

معاونت پژوهشی سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم(ع) طرح پژوهشی ویژه تابستان را برای آموزش طلاب سطوح عالی و خارج حوزه علمیه اجرا می کند.
پژوهش

حجت الاسلام مهدی موسعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اجرای طرح پژوهشی ویژه تابستان خبرداد و گفت: به دلیل فاصله گرفتن طلاب از مباحث پژوهشی، معاونت پژوهشی سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم(ص) جهت آشنایی طلاب با مباحث پژوهشی همچنین تمرین عملی در زمینه پژوهش تصمیم به اجرای این طرح گرفته است.

معاون پژوهشی سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم(ع) در زمینه شرایط نام نویسی در طرح پژوهشی ویژه تابستان اظهار کرد: این طرح ویژه طلاب سطح دو و خارج حوزه علمیه است و شرط دیگری برای حضور طلاب در طرح پژوهشی ویژه تابستان لحاظ نشده است.

وی ادامه داد: طلاب علاقه مند به شرکت در طرح پژوهشی ویژه تابستان می توانند تا 20 تیرماه به معاونت پژوهش حوزه علمیه امام کاظم(ع) واقع در خیابان معلم، معلم شرقی، حوزه علمیه امام کاظم(ع)، ساختمان امام رضا(ع) اتاق 28 مراجعه کنند یا با شماره 37108138 تماس گیرند.

حجت الاسلام موسعلی با اشاره به شیوه برگزاری طرح پژوهشی ویژه تابستان، بیان کرد: در این طرح طلاب با هماهنگی استاد موضوع پژوهشی  را انتخاب می کنند و با نظارت استاد در زمینه موضوع تعیین شده تحقیقات لازم را انجام داده و به نگارش آن می پردازند؛ در تمام مدت طرح استاد به همراه طلبه خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از اتمام تحقیقات مقالات ارائه شده مورد ارزیابی قرار گرفته و از نفرات برتر تقدیر خواهد شد؛ جایزه نفر اول 500، نفر دوم 400 و نفر سوم 300 هزار تومان است البته در صورتی که تعداد شرکت کنندگان کمتر از بیست نفر باشد از دو برگزیده و کمتر از ۱۰ نفر از یک برگزیده تقدیر خواهد شد./1324/ت۳۰۲/ی

 

ارسال نظرات