۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۰۹۱۱۱
در مؤسسه آموزش عالی عالم آل محمد؛

کارگاه لغت شناسی ویژه اساتید ادبیات عرب برگزار می شود

کارگاه آموزش لغت شناسی ویژه اساتید ادبیات عرب مدارس علمیه استان تهران در مؤسسه آموزش عالی عالم آل محمد(ص) برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی

حجت الاسلام حسین آقازاده، مدیر مؤسسه آموزش عالی عالم آل محمد(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با کارگاه آموزش فشرده لغت شناسی، گفت: با عنایت به اینکه مرکز مدیریت شورای عالی استان تهران، تربیت مدرس استان تهران را به مؤسسه آموزش عالی عالم آل محمد(ص) واگذار کرده و با توجه به اینکه نظام جدید حوزه واحد جدیدی به نام لغت شناسی تعریف کرده و تاکنون واحد درسی با این عنوان به صورت رسمی تدریس نشده، کارگاه آموزش فشرده لغت شناسی در این مرکز به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که کارگاه آموزش فشرده لغت شناسی برای چه گروه‌هایی از حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه برای تدریس در این رشته لازم است اشخاص، دوره‌های کاملی را از قبل گذرانده باشند تا به مطالب مورد بحث اشراف و تسلط کامل داشته باشند، این دوره مختص اساتید ادبیات عرب مدارس علمیه استان تهران برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه آموزش عالی عالم آل محمد(ص) عنوان کرد: با توجه به اینکه این دوره به صورت فشرده، در مدت زمان محدود یک هفته‌ای بر پا می‌شود به همین دلیل به صورت کارگاهی و صرفاً برای آقایان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مدرک اعطایی در این دوره، اظهار داشت: در پایان دوره فشرده لغت شناسی، گواهی‌نامه رسمی از سوی مؤسسه آموزش عالی عالم آل محمد(ص) اعطا می‌شود.

حجت الاسلام آقازاده با اشاره به زمان دوره فشرده لغت شناسی، ابراز داشت: این دوره از شنبه ۱۷ تیر تا پنج شنبه ۲۲ تیر 1396 از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به آدرس تهران، خیابان اُزگل، خیابان نوبهار، گلستان شرقی، مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، مؤسسه آموزش عالی عالم آل محمد(ص) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اساتید ادبیات عرب حوزه‌های علمیه تهران دعوت می‌شود برای ثبت نام و حضور در دوره فشرده لغت شناسی از طریق شماره تلفن‌های ۲۲۱۹۲۷۵۳ و ۰۹۳۷۴۵۴۲۹۰۴ اقدام کنند.

گفتنی است؛ مؤسسه آموزش عالی عالم آل محمد(ص) زیر نظر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و تحت اشراف آیت الله سید کاظم صدیقی فعالیت می‌کند./302/966/ب1

ارسال نظرات