۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۵۰۹۱۸۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان:

رسالت خبرگزاری رسا در تحقق سبک زندگی اسلامی بسیار خطیر است

حجت الاسلام دشتکی گفت: وظیفه همگان نسبت به تحقق سبک زندگی اسلامی بسیار خطیر است و خبرگزاری رسا در خط مقدم این رسالت در جامعه است و باید در حوزه اطلاع رسانی دینی وظیفه خود را انجام دهد.
حجت الاسلام دشتکی در دیدار با مدیر عامل رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ظهر امروز در دیدار مسؤولان خبرگزاری رسا ضمن تبریک ایام عید معنویت، اظهار داشت: اگر بر اساس سبک زندگی اسلامی حرکت کنیم، در سبک زندگی اسلامی خداوند بحث مقدرات یکساله را مطرح و آن قطعی می کند.

وی افزود: وظیفه ما نسبت به تحقق سبک زندگی اسلامی بسیار خطیر است و خبرگزاری رسا در خط مقدم این رسالت در جامعه است و باید در حوزه اطلاع رسانی دینی انجام دهد تا همه در این بستر حرکت کنند و به صورت کاملا کاربردی باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: رسالت رسانه ای بسیار سنگین است متاسفانه برخی افراد تلاش می کنند که مدیریت دینی را زیر سؤال ببرند و یکی از ارکان آن را متزلزل کنند.

وی ادامه داد: افراد مغرض آسیب های اجتماعی را به مدیریت دینی مرتبط می کنند و نوک حمله دشمنان، مراکز فرهنگی دینی است که دشمن بر روی این مساله تمرکز کرده است.

حجت الاسلام دشتکی گفت: اگر مجموعه های فرهنگی دینی و شبکه تبلیغی نباشد حوزه فرهنگی را باخته ایم و بقای فرهنگ دینی در جامعه به برکت حرکت تکلیف مدارانه شبکه تبلیغی در جامعه است.

وی افزود: اگر امروز سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ دینی میدان داری می کند به برکت شبکه های تبلیغی فعال است که خود را در این میدان حاضر کرده و به ایفای نقش می پردازد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ابراز داشت: فعالیت مجموعه های ارزشی مانند تبلیغات اسلامی به صورت جهادی و تکالیف مدارانه است و باید این مساله تبیین تا مجاهدت های مبلغان مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار نظام به برکت همین اعتقاد مردم است که تثبیت و تعمیق آن به برکت مبلغان است که به صورت محوری باید روی آن تلاش شود.

حجت الاسلام دشتکی گفت: مؤسسه رسا اگر به صورت محوری بتواند در عرصه تبلیغ و تعمیق باورها فعالیت کند، همکاری لازم را با این رسانه وزین خواهیم داشت و اگر نیاز به پشتیبانی باشد آماده حمایت و همکاری هستیم.

وی تصریح کرد: اجرای طرح سلامت اجتماعی از جمله فعالیت های تبلیغات اسلامی است و نباید در این راستا از لفظ آسیب استفاده کرد زیرا بار معنایی منفی به همراه دارد.

حجت الاسلام دشتکی افزود: طرح سلامت اجتماعی برای مقابله با معضلات استفاده می شود و به صورت روحانی محور و شبکه ای در اجتماع فعالیت خواهد کرد و موضوعات مختلف را بررسی و نحوه اجرای آن را مطالعه می شود.

موضوع شعار سال از مسائلی است که برای تحقق آن از همه ظرفیت های استان استفاده می کنیم و با استفاده از هیات اندیشه ورز با نگاه مفهوم سازی و گفتمان سازی اهداف شعار های سال را پیش خواهیم برد./979/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات