۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۰۹۲۳۶
دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی:

بازار فیلم اسلامی تولیدات رسانه ای پاک را در اختیار خانواده ها قرار داده است

حجت الاسلام کریمیان گفت: بازار فیلم اسلامی امروز به ظرفیت های با ارزشی رسیده و می توان گفت فضایی ایجاد کرده که تولیدات رسانه ای پاک در اختیار خانواده های دغدغه مند قرار گیرد.
حجت الاسلام کریمیان در نهمین اجلاسیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علی کریمیان، دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی پیش از غروب امروز در آیین اختتامیه نهمین مجمع عمومی این اتحادیه که در تالار صبای مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: نهمین اجلاس رادیو تلویزیون های اسلامی که اردوی خداپرستان و رسانه های ارزشی بود، در حالی پایان یافت که ما در این سه روز هفتمین فیلم بازار اسلامی را افتتاح کردیم که هفت سال پیش با شعار «تولید پاک، رسانه پاک و نسل پاک» کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: بازار فیلم اسلامی امروز به ظرفیت های با ارزشی رسیده و می توان گفت فضایی ایجاد کرده که تولیدات رسانه ای پاک در اختیار خانواده های دغدغه مند قرار گیرد.

حجت الاسلام کریمیان خاطرنشان کرد: 12 سال پیش ما در منطقه و جهان محکوم بودیم که فقط شنونده باشیم و مسیر انتقال تولیدات رسانه ای کاملا یک طرفه بود اما امروز می توانیم بگوییم ما نیز گوینده هستیم و دیگران می شنوند. پیش از این امکان نداشت بتوان شبکه های سالمی را پیدا کرد که برای خانواده ها ایجاد نگرانی نکند اما امروز ده ها شبکه وجود دارد که خانواده ها بدون دغدغه می توانند آن ها را ببینند که این کار بسیار بزرگ و خدمتی به جهان اسلام و بشریت است.

دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی تأکید کرد: خلق این حماسه بزرگ به دست همین افرادی اتفاق افتاده است که در این جلسه حضور دارند و باید آن را تبریک گفت. امیدواریم برگزاری این همایش وسیله ای باشد تا از ظرفیت های فرهنگی و معنوی بزرگی که در مشهد مقدس وجود دارد، استفاده شود و برنامه هایی تولید شود که تشنگان معرفت را سیراب کند./۲۰۲/۸۲۰/ب۱

ارسال نظرات