۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲
کد خبر: ۵۰۹۲۳۷
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار قم تاكيد كرد؛

ضرورت تلاش براي ارتقای محتواهاي ديني و فرهنگي در فضاي مجازي

معاون استاندار و ریيس كميسيون عفاف و حجاب استان قم بر ضرورت تلاش براي ارتقای محتواي ديني و فرهنگي در فضاي مجازي تاكيد كرد.
استانداری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم، احد جمالي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم در جلسه كميسيون عفاف و حجاب استان قم طي سخناني با اشاره به اهميت پرداختن به مقوله مهم عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: حجاب و عفاف مسأله ي فصلي نبوده و بايستي به صورت مستمر مورد توجه قرار بگيرد.
معاون استاندار قم ترويج آموزه هاي ديني در باب عفاف و حجاب را مورد توجه قرار داد و افزود: در دين مبين اسلام علاوه بر مسأله حجاب بر روي بسياري از مباحث ديگر از جمله آداب معاشرت نيز تاكيد شده است.
وي با اشاره به هجمه ي فرهنگي عليه نظام اسلامي افزود: بايستي نسبت به اعمال جمعي و فردي مراقبت جدي را نموده و در احياي مباني و چارچوب هاي اسلامي امر به معروف و نهي از منكر اهتمام لازم را داشته باشيم.
ریيس كميسيون عفاف و حجاب استان قم با اشاره به انتظارات بالا از قم در مباحث اجتماعي و فرهنگي به ويژه در بحث تحكيم پايه هاي خانواده ادامه داد: در راستاي ترقي مباني خانواده بايستي برنامه مدوني در قم طراحي و براي اجرا در سطح ملي به دولت معرفي شود.
جمالي همچنين با اشاره به افزايش روزافزون استفاده از فضاي مجازي در سطح كشور و خصوصا استان قم خاطرنشان كرد: افزايش محتواهاي فرهنگي و كاهش آسيبب ها در شبكه هاي اجتماعي بايد در دستور كار مسولان مرتبط باشد.
مدير كل اجتماعي استانداري قم نيز در اين جلسه با اشاره به نقش اخلاقيات در بحث حجاب و عفاف اظهار داشت: تقويت مباني اخلاقي در جامعه موجب افزايش دين داري و ارتقای جايگاه حجاب در بانوان خواهد شد.
وي با اشاره به برخي برخوردهاي سلبي و نتايج زيان بار آنها در جامعه افزود: بايستي در راستاي توسعه ي جنبه هاي رحمانيت اسلام تلاش کنیم./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات