۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۰۹۳۳۶
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خواستار شد؛

ضرورت رعایت دقیق مسائل شرعی و اخلاق دینی در موکب ها

حجت الاسلام موسوی با توصیه به رعایت دقیق مسائل شرعی و اخلاق دینی در مواکب، گفت: با همکاری مدیران مواکب در اسرع وقت کار صدور پروانه مواکب به اتمام خواهد رسید.
مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، سومین جلسه داخلی کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان(کمیسیون رسیدگی به امورات اربعین حسینی) در سال ۹۶ با حضور اعضاء در محل این ستاد برگزار شد.

در آغاز این جلسه آیاتی از کلام الله مجید تلاوت و در ادامه حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان و مسؤول کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان وتغذیه ستاد اربعین ضمن تبریک عید سعید فطر با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان اظهار امیدواری کرد: توشه های برگرفته از این ضیافت الهی ذخیره معنوی پرباری برای طی طریق  الی الله باشد.

مسؤول کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی در ادامه به بیان اهمیت برگزاری جلسات این کمیسیون که با حضور معاونین ستاد استان، تعدادی از مسؤولان ستادهای شهرستان و مدیران مواکب برگزار می گردد اشاره و اظهار داشت: بیان مشکلات و تلاش در جهت انجام هماهنگی های بیشتر برای رفع آنها و ارائه خدمات بهتر به زائرین اربعین حسینی در چنین جلساتی باید مورد بررسی قرار گیرد.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان افزود: این کمیته پس از پایان اربعین سال گذشته به صورت روزانه پیگیر مرتفع کردن مشکلات بود و در این رابطه جلسات متعددی با آیت الله موسوی جزایری، استاندار و معاونین، مدیران دستگاه های مسئول در اربعین، شورای اداری استان مدیران مواکب کلیه شهرهای استان داشتیم.

این مقام مسؤول ضمن توصیه به رعایت دقیق مسائل شرعی و اخلاق دینی در مواکب، تاکید داشت: با همکاری مدیران مواکب در اسرع وقت کار صدور پروانه مواکب به اتمام برسد.

وی بیان داشت: ستادهای تابعه در شهرستان ها در اسرع وقت با هماهنگی ائمه محترم جمعه و فرمانداران نسبت به راه اندازی و فعال سازی ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای پشتیبانی از مواکب اربعین حسینی شهرستان مربوطه به منظور اسکان و تغذیه زایرین اقدام نمایند.

همچنین چند روز پیش جلسه مشترک مسؤول کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان و هیأت همراه با مدیرعامل شهرک های صنعتی در محل این شرکت برگزار گردید.

در جلسه مذکور حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، مسؤول ستادبازسازی عتبات عالیات ضمن تشکر از همکاری ها و مساعدت های سال گذشته مهندس اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در پیشبرد برنامه های اربعین حسینی، اظهار داشت: در راستای تأمین آب شرب زائرین اربعین حسینی در پایانه های چذابه و شلمچه مذاکراتی با وزارت نیرو انجام شد و مقرر گردید در صورت تأمین زمین مورد نیاز در شهرک صنعتی چذابه و پایانه شلمچه دو دستگاه صنعتی آب شیرین کن در آنجا مستقر نمایند.

در ادامه مهندس اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ضمن تحسین اقدامات انجام شده ستادبازسازی عتبات و کمیته جذب مشارکت های مردمی در اربعین سال قبل آمادگی شرکت تابعه را برای هرگونه همکاری و ایجاد تسهیلات لازم برای اربعین حسینی در چارچوب قوانین و ضوابط ابلاغی شرکت اعلام کردند./9456/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات