۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۵۰۹۳۸۸
رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش:

منفعت آمریکا و هم پیمانان او در جنگ، کشتار و خونریزی است

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش گفت: منفعت آمریکا و هم پیمانان او در جنگ، کشتار و خونریزی است.
حجت الاسلام کریم آبادی

حجت الاسلام محمدصادق کریم آبادی، رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: این امر بر کسی پوشیده نیست که در هر جایی که ظلم، ستم، تضییع حقوق بشر، ترور، کشتار، خشونت و نسل کشی باشد یقینأ پای آمریکای جنایت پیشه و ایادی او در میان است.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش تصریح کرد: ملت شریف ایران بیشترین ضربه را از ترور و تروریسم و اقدامات تروریستی متحمل شده است، مردم هنوز ترور شخصیت هایی مانند شهید مظلوم بهشتی، شهید مطهری و شهدای دولت یعنی شهید رجایی و شهید باهنر و انفجار حزب جمهوری اسلامی و دیگر اقدامات تروریستی را فراموش نکرده اند.

وی افزود: قطعأ هدف شیطان بزرگ از مطرح کردن پیگیری حقوق بشر و امثال آن، جز دخالت در امور داخلی کشور ما و البته پهن کردن چتر حمایت برای برخی فریب خوردگان داخلی نیست.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با اتحاد و یکپارچگی ملت و قوای سه گانه در لوای پرچم ولایت و رهبری این توطئه نیز مانند سایر دسیسه های دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی نقش بر آب خواهد شد.

حجت الاسلام کریم آبادی اظهار داشت: آمریکا در واقع قصد دارد با پوشیدن پوستین میش خود را مهربان و موجه جلوه دهد و چهره گرگ منش، درنده و ددمنشانه خود را در ورای پرده تزویر و ریا پنهان کند.

این مسؤول ادامه داد: دست آمریکا برای همه مردم دنیا و به ویژه ملت شریف و بصیر ایران رو شده است، حافظه دنیا هنوز نسل کشی در هیروشیما و بوسنی را فراموش نکرده است و می توان گفت حنای شیطان بزرگ و هم پیمانان غربی او دیگر رنگ باخته است.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش مطرح کرد: قطعأ منفعت آمریکا و هم پیمانان او در جنگ و کشتار و خونریزی است زیرا اگر در دنیا جنگی نباشد آنها سلاح های کشتار جمعی خود را نمی توانتد بفروشند.

وی بیان داشت: اگر برخی از سردمداران جاهل و فاقد بصیرت برخی از کشورهای اسلامی هزینه هنگفت گروهک های بی دین، مزدور و بی مقدار همچون داعش را به دستور آمریکا تأمین نکنند اسلام هراسی به وجود نیامده و شیطان بزرگ و ایادی او دستاویزی برای لشکرکشی به خاورمیانه به بهانه مقابله با تروریست و خطر اسلام نخواهند داشت.

حجت الاسلام کریم آبادی یادآور شد: این مشکل زمانی حل خواهد شد که مردم مسلمان منطقه دارای بصیرت و آگاهی شوند و با اتحاد و همدلی، سردمداران بی خرد خود را توبیخ کرده و عرصه را بر شیطان بزرگ و حزب او تنگ و تنگ تر کنند.

 وی در پایان مطرح کرد: امید است هر چه زودتر شاهد تحقق وحدت اسلامی در منطقه و جهان باشیم و کشورهای اسلامی، ملت مسلمان و بصیر ایران را الگوی خود قرار دهند./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات