۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۰۹۳۹۷
امام جمعه تبریز تأکید کرد؛

ضرورت حمایت مسؤولان از سازمان های بسیج ادارات

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر حمایت مسؤولان از سازمان های بسیج ادارات، گفت: هر چه تفکر بسیجی در جامعه نشر یابد به همان میزان شاهد ارتقای سطح کیفی و حرکت جهادی برای انجام امورات با سرعت و قدرت خواهیم بود.
حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار اعضای سازمان بسیج پزشکی استان با بیان اینکه ما نیازمند تفکر و اندیشه بسیجی هستیم، اظهار داشت: فرهنگ بسیج باید بیش از گذشته در جامعه رواج یابد.

وی با بیان اینکه  بسیج نهادی است که به کمک ما نیاز ندارد و ما هستیم که محتاج بسیج و فرهنگ بسیجی هستیم، ابراز داشت: تلاش ارگان‌ها و نهادهای مختلف همین ترویج و نشر فرهنگی بسیج در متن جامعه است، بسیج می تواند در روند پیشرفت و توسعه کشور بسیار تأثیرگذار باشد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: بالا بردن روحیه بسیجی و جهادی در تمام فعالیت‌ها سبب ارتقاء کیفیت و سرعت در انجام کارها می شود، بنابراین بهره گیری از فرهنگ بسیجی در سازمان‌ها، ادرات و مراکز علمی برکاتی دارد که به وضوح آن را تا به امروز مشاهده کرده ایم.

وی با تأکید بر حمایت مسؤولان از سازمان های بسیج ادارات و تقویت آن در سازمان‌ها و نهادها، خاطرنشان کرد: هر چه تفکر بسیجی در جامعه نشر یابد به همان میزان شاهد ارتقای سطح کیفی و حرکت جهادی برای انجام امورات با سرعت و قدرت خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه بسیج از برکات امام راحل است، ابراز داشت: امام راحل بسیج را بعد از انقلاب بنا نهاد و تا به امروز از برکات آن در پیشرفت کشور و انقلاب بهره برده ایم، تفکر بسیجی باید بیش از پیش در جامعه ما رخنه کند.

وی با بیان اینکه دشمن با تهاجم فرهنگی و نبرد نرم به دنبال تضعیف انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: بسیج و بسیجیان باید در مقابل دشمنی‌ها و برنامه‌های نفوذ دشمن بایستند و در برابر استحاله فرهنگی دشمن از شیوه های نوین و به روز بهره ببرند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بسیج در حوزه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد امروز با محوریت اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد، بنابراین وظیفه همه نقش آفرینی در حوزه اقتصاد است./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات